تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 39495

نتایج زنده کاروان در چهاردهمین روز بازی‌های آسیایی

نتایج زنده کاروان در چهاردهمین روز بازی‌های آسیایی

به گزارش ایسنا، در چهاردهمین روز بازی‌های آسیایی کشتی‌گیران ایران در اوزان مختلف به روی تشک رفتند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند. مهدی خدابخشی در کارته و سهیل اکبرپور در جوجیتسو نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند. نتایج زنده کاروان ایران در چهاردهمین روز از بازی‌های آسیایی: کاراته مهدی خدابخشی، نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم

به گزارش ایسنا، در چهاردهمین روز بازی‌های آسیایی کشتی‌گیران ایران در اوزان مختلف به روی تشک رفتند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند. مهدی خدابخشی در کارته و سهیل اکبرپور در جوجیتسو نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.
نتایج زنده کاروان ایران در چهاردهمین روز از بازی‌های آسیایی:
کاراته
مهدی خدابخشی، نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه‌اش مقابل آندو دائیکی‌ از ژاپن روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و حذف شد.

جوجیتسو
سهیل اکبرپور در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم در دومین دیدارش و در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف صادق‌اف از قرقیزستان رفت و با نتیجه چهار بر دو این دیدار را واگذار کرد و حذف شد.

کشتی
یونس امامی، نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، به مصاف اورزوبک توکتومامبتو از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه هفت بر دو به برتری رسید و راهی دور یک‌چهارم نهایی شد.

مجتبی گلیج دارنده در کشتی نخست به مصاف ابراگیموف کشتی‌گیر کهنه‌کار ازبکستان رفت و در شرایطی که تا ۲۵ ثانیه مانده به پایان مبارزه با نتیجه هفت بر پنج عقب بود موفق به خاک‌کردن حریف شد و با اجرای سه بارانداز پیاپی موفق به شکست ۱۳ بر هفت حریفش شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید.

امیرحسین زارع، دارنده یک مدال برنز المپیک و دو طلا و یک برنز جهان، در دور نخست به مصاف زمان انور از پاکستان رفت و در پایان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. او در این مرحله به مصاف بوهیردون از چین رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

این خبر به‌ روز می‌شود…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.