تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 32641

نایب قهرمان لیگ والیبال قید تیمداری را زد؛ “عطایی نمی‌رفت شاید می‌ماندیم”

نایب قهرمان لیگ والیبال قید تیمداری را زد؛ “عطایی نمی‌رفت شاید می‌ماندیم”

به گزارش ایسنا، تیم والیبال لبنیات هراز آمل که فصل گذشته نایب قهرمانی را به دست آورد، امکان ادامه تیمداری در لیگ برتر را ندارد و در آستانه فروش امتیاز خود به تیمی از اسلامشهر قرار گرفته است.   بیشتر بخوانید: وضعیت عجیب قراردادها در والیبال ایران/ بازیکن ۴۰۰ میلیونی ۴ میلیارد می‌خواهد! انوشیروان دادگر،

به گزارش ایسنا، تیم والیبال لبنیات هراز آمل که فصل گذشته نایب قهرمانی را به دست آورد، امکان ادامه تیمداری در لیگ برتر را ندارد و در آستانه فروش امتیاز خود به تیمی از اسلامشهر قرار گرفته است.  
بیشتر بخوانید:
وضعیت عجیب قراردادها در والیبال ایران/ بازیکن ۴۰۰ میلیونی ۴ میلیارد می‌خواهد!
انوشیروان دادگر، مدیرعامل باشگاه هزار آمل در گفت‌وگو با ایسنا در این مورد بیان کرد: این موضوع قطعی شده است.  
او در مورد دلایل انصراف از لیگ برتر گفت: دوست داشتیم باشیم اما شرایط به گونه‌ای نیست که موسسه‌ای صنعتی توان مدیریتش را داشته باشد. آقای عطایی از تیم رفت و قیمت‌ها هم نسبت به چیزی که پیش‌بینی کرده بودیم خیلی بیشتر شد.  
دادگر در مورد اینکه امکان همکاری با مربی و بازیکن بومی وجود نداشت، بیان کرد: سال گذشته نایب قهرمان شدیم و برنامه‌مان تقویت تیم بود تا جایگاه خود را حفظ کنیم و برای قهرمانی بجنگیم اما اوضاع طبق برنامه پیش نرفت؛ آقای عطایی از تیم جدا شد و قیمت بازیکنان هم بالا رفت.
او در پاسخ به این سوال که اگر بهروز عطایی از تیم هراز جدا نمی‌شد با وجود افزایش دستمزد بازیکنان باز هم ادامه می‌دادید، گفت: باز هم سخت بود اما احتمال ماندنمان خیلی زیاد بود.  
انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.