تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 40657

ناکامی ملی‌پوشان تفنگ ایران در گرفتن مدال قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک

ناکامی ملی‌پوشان تفنگ ایران در گرفتن مدال قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که به میزبانی کره‌جنوبی در حال برگزاری است، رقابت تفنگ ۱۰ مردان برگزار شد و نمایندگان ایران موفق به گرفتن مدال و کسب سهمیه المپیک نشدند. در پایان مرحله مقدماتی، مهیار صداقت با ۶۲۷/۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاد. امیرمحمد نکونام با ۶۲۷/۴ امتیاز شانزدهم

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که به میزبانی کره‌جنوبی در حال برگزاری است، رقابت تفنگ ۱۰ مردان برگزار شد و نمایندگان ایران موفق به گرفتن مدال و کسب سهمیه المپیک نشدند.
در پایان مرحله مقدماتی، مهیار صداقت با ۶۲۷/۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاد. امیرمحمد نکونام با ۶۲۷/۴ امتیاز شانزدهم شد و پوریا نوروزیان با ۶۲۴/۹ امتیاز در رده بیست و پنجم ایستاد. در بخش تیمی نیز تیم ایران در دور مقدماتی با امتیاز ۱۸۷۹/۹ در رده چهارم ایستاد.
در پایان مرحله مقدماتی زنان،  فاطمه کرمزاده با ۶۲۸/۷ امتیاز چهاردهم شد، یلدا سلیمانی با ۶۲۷/۱ امتیاز در جایگاه بیستم قرار گرفت و فاطمه امینی و الهه احمدی به ترتیب با ۶۲۶/۹ امتیاز و ۶۲۳/۷ امتیاز بیست و سوم و سی و ششم شدند.
در بخش تیمی نیز تیم کشورمان با امتیاز ۱۸۷۷/۷ در رده هفتم ایستاد.
 ایران در تفنگ ۱۰ متر زنان و مردان موفق به کسب سهمیه در این مسابقات نشد.  در نخستین روز از تپانچه ۲۵ متر زنان و در بخش دقت،  هانیه رستمیان ۲۸۹ امتیاز، گلنوش سبقت‌الهی ۲۸۸ و مینا قربانی ۲۸۴ امتیاز ثبت کرد. این مسابقات فردا (شنبه) در بخش سرعت پیگیری خواهد شد.
مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا تا ۱۰ آبان ادامه دارد.  
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.