تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۷
کد خبر : 8535

آذرپی: مراجع قضایی به ژیمناستیک ورود کنند/ فدراسیون خودمختار اداره می‌شود!

آذرپی: مراجع قضایی به ژیمناستیک ورود کنند/ فدراسیون خودمختار اداره می‌شود!

محمد آذرپی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت بلاتکلیف در فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: به نظر من اکنون باید اینچه درگاهی منافع شخصی خود را کنار بگذارد و به فکر جامعه ژیمناستیک باشد. متاسفانه ژیمناستیک بدترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند و این باعث شده جمعیت زیادی از ژیمناستیک بیرون بروند.

محمد آذرپی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت بلاتکلیف در فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: به نظر من اکنون باید اینچه درگاهی منافع شخصی خود را کنار بگذارد و به فکر جامعه ژیمناستیک باشد. متاسفانه ژیمناستیک بدترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند و این باعث شده جمعیت زیادی از ژیمناستیک بیرون بروند. قهرمانان ژیمناستیک سعی دارند در رشته های دیگر فعالیت کنند و ما هیچ توجیهی برای شرایط موجود نداریم و نمی‌توانیم جز صبر کردن و بهتر شدن اوضاع موجود کاری کنیم.

آذرپی به ورود مراجع قضایی به مشکلات موجود در فدراسیون ژیمناستیک اشاره کرد و گفت: به نظر من اکنون باید مراجع قضایی و امنیتی کشور به موضوع حواشی ژیمناستیک ورود کنند تا وضع از این بدتر نشود. مسئولان فعلی فدراسیون اکنون ژیمناستیک را به صورت خودمختار اداره می‌کنند. در این شرایط آنها چگونه می خواهند از وزارت ورزش بودجه، مجوز و حمایت بگیرند اما از قوانین تبعیت نکنند. چطور به خود اجازه می‌دهیم جامعه فهیم ژیمناستیک را هیچ فرض کنیم، افرادی که این‌گونه با ژیمناستیک بازی می‌کنند در آینده باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه گفت: ما در این ۴ سال نتوانستیم حتی یک بانک اطلاعاتی از ورزشکاران داشته باشیم و یا نخبه یابی کنیم، بعد چطور حرف از پیشرفت در ژیمناستیک می‌زنیم؟ در همین راستا متاسفانه برخی از کسانی که در سال‌های گذشته هیج کارنامه‌ای نداشتند آدرس غلط به جامعه ژیمناستیک می‌دهند. چرا باید برای ماندن در صندلی به هر کاری متوسل شویم؟

پیشکسوت ژیمناستیک افزود: من از خانواده شهدا هستم، دو برادرم در دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کرده‌اند. خودم نیز سالیان سال در کنار تیم ملی کشورم خدمت کردم اما امروز می‌بینم عده‌ای فقط به دنبال رزومه‌سازی و تحریف واقیعات و تاریخ هستند و راست راست در مقابل رسانه‌ها دروغ می‌گویند.

آذرپی به عدم حضور نمایندگان ژیمناستیک ایران در مسابقات اخیر اشاره کرد و گفت: ما رویدادهای مختلفی داریم که شرایط فعلی باعث شده نتوانیم برای آن برنامه ریزی کنیم و حضور داشته باشیم. به نظر من باید جامعه ژیمناستیک با وحدت و همدلی شرایط موجود را تغییر دهند.

او در مورد بی حرمتی هایی که در سالهای اخیر نسبت به پیشکسوتان رواج پیدا کرده، گفت: متاسفانه بی‌اخلاقی و بی‌احترامی به پیشکسوتان رایج شده است. امیدوارم هرچه زودتر شرایط تغییر کند چون این وضع قابل تحمل نیست و باعث شده دلسوزان دلزده و دلسرد شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.