تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 48289

نامجو مطلق: شاهد داربی خوبی خواهیم بود

نامجو مطلق: شاهد داربی خوبی خواهیم بود

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد استقلال در آستانه برگزاری داربی، اظهار کرد: عملکرد استقلال با توجه به نتایج خوبی که تا امروز کسب کرده در حال حاضر بسیار ایده‌آل و خوب است. با برنامه، منطقی و اصولی بازی می‌کند و قطعا شرایط متفاوتی در این داربی خواهد داشت. وی

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد استقلال در آستانه برگزاری داربی، اظهار کرد: عملکرد استقلال با توجه به نتایج خوبی که تا امروز کسب کرده در حال حاضر بسیار ایده‌آل و خوب است. با برنامه، منطقی و اصولی بازی می‌کند و قطعا شرایط متفاوتی در این داربی خواهد داشت.
وی درباره تفاوت خریدهای استقلال و پرسپولیس و اینکه خریدهای پرسپولیس بهتر بوده یا استقلال، گفت: هر دو تیم خریدهای بسیار خوبی انجام دادند؛ به خصوص پرسپولیس با خرید اورونوف و عبدالکریم حسن تحول بزرگی در تیمش ایجاد کرد و خریدهایش راضی کننده است.
نامجومطلق در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر استقلال تیم آماده و سرحالی برای داربی است و تصور می‌کنم با خریدهای خوبی که هر دو تیم انجام داده‌اند شاهد داربی خوب و جذابی باشیم. البته با توجه به جدول حساسیت این دوره از بازی‌ داربی بالاست و قطعا روند بازی سخت و تماشایی خواهد بود.
نامجو مطلق در پایان درباره صحبت‌های اخیر نکونام علیه مدیریت باشگاه و اینکه اختلاف دوباره بین مدیریت و کادر فنی استقلال چه تاثیری روی داربی خواهد داشت؟ افزود: با توجه به داربی بهتر است با اظهار نظر حواشی خاصی را ایجاد نکنیم تا تیم با آرامش و بدون دغدغه بازی‌ را دنبال کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.