تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
کد خبر : 22002

کلاهبرداری پارچه مبلی سافت راحتی در ایران 

کلاهبرداری پارچه مبلی سافت راحتی در ایران 

تغییر در زندگی های امروزی به شکل های مختلفی نشان داده می شود و در زندگی شهری امروز استفاده از مبل نوعی تغیر است که در بین خانواده ها رواج دارد خرید پارچه های مبلی سافت می تواند برای رفاه و آسایش خانواده ها باشد و ترکیب رنگ در این پارچه ها نیز متفاوت است.اول

تغییر در زندگی های امروزی به شکل های مختلفی نشان داده می شود و در زندگی شهری امروز استفاده از مبل نوعی تغیر است که در بین خانواده ها رواج دارد خرید پارچه های مبلی سافت می تواند برای رفاه و آسایش خانواده ها باشد و ترکیب رنگ در این پارچه ها نیز متفاوت است.اول می خواهیم بیشتر با این محصول آشنا شویم این محصولات از نخ تولید شده اند اما تولید آن ها به گونه ای است که انگار جنسشان از چرم می باشد از نظر ساختاری با دیگر پارچه های مبلی فرق دارند و مانند چرم از زخامت بالا تری برخوردار می باشند.زمانی که خانواده ها برای خرید مبل به بازار می روند برای انتخاب با هم مشورت می کنند که چه نوع محصولی را خریداری کنند و ممکن است برای طرح و رنگ مبل و پارچه آن با مشکل مواجه شوند که اگر انتخاب خوب و درستی انجام ندهند ممکن است بعدا از خرید خود پشیمان شوند.

مجموعه آراد برندینگ سالها در تلاش است تا بهترین محصولات را به دست خریداران عمده قرار دهد و با هدف افزایش کمیت و کیفیت بتواند مسیر خرید را راحت تر کرده و اجناس فوق را به صورت تولید به مصرف به دست تولید کنندگان برساند.همچنین انجام مشاوره دقیق و پیشنهاد بهترین محصول می تواند به شما در روند خرید کمک کرده تا بتوانید تولید خود را گسترش داده و محصولات پر فروش و مورد رضایت مصرف کننده را تولید کنید و امید واریم در این مسیر به درستی گام برداریم.

پارچه مبلی سافت

پارچه های سافت یا چرم پارچه ها بیشتر ساخت داخل کشور هستند و یا از کشور چین به بازار ما وارد می شوند البته بعضی از فروشندگانی هم هستند که این پارچه ها را با نام جنس ترک به مشتری معرفی کرده و قیمت را گاهی بالاتر هم می برند.

البته باید این موضوع را به شما بگوییم که محصولات ترک خیلی کم در بازار ایران آن هم پارچه وجود دارند و چون قیمت آن ها بسیار بالا است کمتر کسی به فکر خرید این محصولات می باشد و در واقع بیشتر این پارچه ها داخلییا چینی هستند.

مبل و نوع آن برای خانم ها خیلی اهمیت دارد به همین دلیل دوست دارند که از تجربه یکدیگر از هر جایی استفاده کنند پارچه مبلی سافت مورد تعامل و تبادل نظر خانم ها قرار گرفته و نسبت به سلیقه ی خود هرکدام نظراتی را عنوان کرده اند و البته ما تایید و یا تکذیب نمی کنیم و هر نظری برای ما مورد احترام می باشد.

درواقع انواع پارچه مبلی سافت برای انواع مبل مانند مبل راحتی، مبل ال و چرم مبلی چستر استفاده می شود و می تواند زیبایی خاصی را به منزل یا محیط کار شما بدهد اما به دلیل ساده و تک رنگ بودن برای مبل های استیل نمی تواند گزینه مناسبی باشد همینطور برای مبل استیل از پارچه های گلدار استفاده می کنند تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید.

در واقع پارچه های مبلی به دو دسته می باشند پارچه معمولی نمونه ای از آنها می باشد که انواع مختلفی مانند کتان و گلدار و غیره هستند و دسته دوم از آن ها چرم پارچه ها می باشند که نسبت به پارچه های معمولی زخیم تر بوده و از پارچه های باکیفیت بازار مبل می باشند.

پارچه مبلی جدید

با پیشرفت تکنولوژی استفاده مبل در انواع فضاها در سال های اخیر افزایشیافته است که انتخاب پارچه مبلی جدید متناسب با فضا و نوع مبل تعیین می شود.امروزه پارچه های مبلی جدید از ویژگی های بسیاری برخوردار است که ضد لک، ضد آب، ضد حریق، ضد گرد و خاک و آلودگی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.

در انتخاب هر محصولی باید کیفیت آن را مورد آزمون قرار داد که در خرید بهترین پارچه مبلی راحتی باید نکاتی را در این زمینه رعایت کرد. پارچه را توسط دست، کش دهید که اگر عرض آن تغییری کرد به این منظورت است که از کیفیت و گرماژ کمتری برخوردار است.یک نوار چسب را به پارچه بچسبانبد و یکدفعه آن را جدا کنید که اگر پرزی روی نوار چسب باقی ماند بدین معناست که پارچه کیفیت خوبی ندارد.اگر پارچه مبلی از وزن بالایی برخوردار باشد بدین منظور است که از کیفیت و گرماژ بالایی دارد.

ویژگی منحصر به فردی که در پارچه های مبلی طرح دار جدید وجود دارد این است که دست خود را روی سطح پارچه بکشید و لطافت، نقش و برجستگی طرح آن را به راحتی حس کنید که در انتخاب محصول نقش بسزایی دارد.

قابل ذکر است که مبل هایی که به صورت مکرر و در معرض نور خورشید و آلودگی ها استفاده می شود باید از پارچه هایی که از کیفیت و تراکم بالایی برخوردارند مصرف شود و همچنین اگر در آب و هوایمرطوب زندگی می کنید باید پارچه مبلی ایرانی انتخاب کنید که در برابر قارچ ها و باکتری ها مقاوم باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.