تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 38655

میرزازاده فقط طلای المپیک را کم دارد/ برنز دادمرز حکم طلا را داشت

میرزازاده فقط طلای المپیک را کم دارد/ برنز دادمرز حکم طلا را داشت

ملک محمد بویری در گفت و گو با ایسنا با تمجید از عملکرد امین میرزازاده که عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان را به دست آورد، اظهارکرد: خوشبختانه میرزازاده در این چند سال رو به جلو حرکت کرده و زحمت زیادی برای رسیدن به موفقیت داشته است تا در نهایت قهرمان دنیا شد. این فرنگی کار

ملک محمد بویری در گفت و گو با ایسنا با تمجید از عملکرد امین میرزازاده که عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان را به دست آورد، اظهارکرد: خوشبختانه میرزازاده در این چند سال رو به جلو حرکت کرده و زحمت زیادی برای رسیدن به موفقیت داشته است تا در نهایت قهرمان دنیا شد. این فرنگی کار خوزستانی دلاوری کرد و با رشادتی که نشان داد نگذاشت مدال طلا به رضا کایالپ از ترکیه برسد.
میرزازاده فقط طلای المپیک را کم دارد
وی بیان کرد: رضا کایالپ دارنده ۱۲ مدال جهان و المپیک است و کلا مردم ترکیه روی طلای سنیگن وزن حساسیت خاصی دارند اما میرزازاده توانست این مدال را از فرنگی کار ترکیه بگیرد. میرزازاده در تمام رده های سنی دنیا قهرمان شده است و حالا فقط مدال طلای المپیک را کم دارد و این نوید می رود که مدال طلای سنگین وزن المپیک را هم کسب کنیم.

دامرز بی‌نقص کشتی گرفت
این مربی مطرح کشتی فرنگی درباره شیرینی مدال برنز پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، گفت: عملکرد دادمرز عالی بود و به نظرم بی نقص کشتی گرفت؛ همه سبک وزن های دنیا خوب هستند و واقعا سبک وزن های آسیا نیز برند هستند. مدال گرفتن در سبک وزن از تمام وزن ها واقعا سخت تر است و دادمرز در این چند سال برای رسیدن به مدال بسیار تلاش کرد. خوشبختانه او به اولین مدال بزرگسالان خود رسید و اگرچه رنگ آن می شد طلا باشد و توانایی کسب آن را هم داشت اما واقعیت این است رقابت سنگینی در سبک وزن وجود داشت و به نظرم هر مدالی در این وزن، حکم مدال طلا را دارد.

مهمدی می‌تواند به مدال المپیک برسد
وی درباره مدال علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز خاطر نشان کرد: مهمدی در سال ۲۰۲۲ عضو تیم ملی جوانان بود و در جهانی جوانان به طلا رسید. به نظرم او در پنج سال گذشته از صفر به ۱۰۰ رسیده است. او در اولین سال حضور در تیم ملی بزرگسالان نیز با اعتمادی که کادرفنی به او داشت در جهانی صربستان حضور پیدا کرد و معتقدم عملکردش عالی بود. از مهمدی در آینده بیشتر خواهید شنید و می تواند مدال المپیک بگیرد.

سهرابی راحت می‌توانست ارسلان را شکست دهد
بویری درباره ناکامی دانیال سهرابی در جهانی صربستان، گفت: سهرابی اگر کمی تحت تاثیر فشار مسابقات قرار نمی گرفت می توانست به مدال برسد. او در حالی به علی ارسلان باخت که این کشتی گیر آمادگی آنچنانی نداشت و راحت می توانست برنده باشد. توانایی سهرابی خیلی بیشتر از آن چیزی است که در کشتی با ارسلان از او دیدیم.

محسن‌نژاد کم شانس بود
وی تاکید کرد: در مجموع کار خوزستانی های تیم ملی تا این جای رقابت ها عالی بوده است و امیدوارم در ادامه ایمان محمدی که قابلیت های زیادی دارد، بتواند خوش رنگ ترین مدال را کسب کند و محسن نژاد هم موفق باشد. او واقعا کم شانس بود، وگرنه واقعا کشتی های خوبی گرفت اما فشار مسابقات در دیدار ماقبل فینال باعث شد نتواند خوب کار کند.
خوزستان مدال طلای المپک را کم دارد
این مربی کشتی خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه طی یک کار چند ساله توسط هیات کشتی خوزستان و مربیان سازنده استان، امسال خوزستان بیشترین نفرات را در جهانی صربستان دارد. البته خوزستان یک مدال طلای المپک کم دارد و امیدوارم فرنگی کاران خوزستانی به کار خود ادامه دهند تا در آینده مدال المپیک را هم داشته باشیم. همچنین جا دارد از حمایت های خوب آقای جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان تقدیر کنم و امیدوارم سایر مسئولان استان نیز به کمک هیات کشتی خوزستان و ورزشکاران این هیات بیایند تا کشتی خوزستان آینده درخشانی داشته باشد.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.