تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 38147

میثم صالحی: در تیم ملی والیبال هیچ‌کس کم‌کاری نمی‌کند

میثم صالحی: در تیم ملی والیبال هیچ‌کس کم‌کاری نمی‌کند

به گزارش ایسنا، میثم صالحی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: حدود دو هفته است که در اردو به سر می‌بریم و برای بازی های مهم آماده می شویم. در تیم ملی والیبال کسی کم کاری نمی‌کند و امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم. دریافت

به گزارش ایسنا، میثم صالحی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: حدود دو هفته است که در اردو به سر می‌بریم و برای بازی های مهم آماده می شویم. در تیم ملی والیبال کسی کم کاری نمی‌کند و امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه همه امتیازات و همه نتایج برای تیم ملی مهم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم ابتدا از عملکرد خودمان راضی باشیم و بعد از آن دل مردم را شاد کنیم.
صالحی در مورد اعتراض و انتقاد مردم نسبت به نتایج قهرمانی آسیا در ارومیه با بیان اینکه «باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که نتایج گذشته را جبران کنیم،» اظهار کرد: تا حدودی فشار روی تیم ملی است و هدفمان جبران است.
وی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: خدارا شکر شرایط بهتری دارم. مصدومیت و جراحی سنگینی داشتم و در حال حاضر برای کمک به تیم ملی والیبال ایران آماده هستم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.