تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 47759

رستمیان: باید تجربه فینال خود را بالا ببرم/ مشکلی با سلاح جدید ندارم

رستمیان: باید تجربه فینال خود را بالا ببرم/ مشکلی با سلاح جدید ندارم

هانیه رستمیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص خرید سلاح جدید و اینکه آیا زمان کافی برای هماهنگ شدن با آن دارد؟ اظهار کرد: سلاح بادی‌ام را عوض کردم. مدل آن با سلاح قبلی‌ فرقی ندارد، فقط در رنگ دیگری سفارش دادم. به همین جهت مشکلی با سلاح جدید نخواهم داشت. تنظیمات آن

هانیه رستمیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص خرید سلاح جدید و اینکه آیا زمان کافی برای هماهنگ شدن با آن دارد؟ اظهار کرد: سلاح بادی‌ام را عوض کردم. مدل آن با سلاح قبلی‌ فرقی ندارد، فقط در رنگ دیگری سفارش دادم. به همین جهت مشکلی با سلاح جدید نخواهم داشت. تنظیمات آن هم انجام شده و تا مسابقات زمان زیادی هست و مشکلی پیش نخواهد آمد. البته سلاح قبلی‌ هم شخصی بود.

دارنده سهمیه المپیک پاریس در ادامه در خصوص سلاح ۲۵ متر گفت: هماهنگ شده که تا المپیک با همان سلاح امانی کار کنم. دنبال این هستم که از یک راهی بتوانیم آن سلاح را بخریم تا شخصی شود اما تا المپیک مشکلی از بابت این سلاح امانی وجود ندارد.
ملی‌پوش تیراندازی در ادامه در خصوص مسابقات پیش روی خود گفت: مسابقه برزیل اولین مسابقه پیش روی ماست. آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک و هدف اصلی تیم هم همین مسابقات است. امیدوریم همگی برای این مسابقات آماده شویم و تعداد سهمیه های خود را افزایش دهیم. هدف من هم این است که تمرینات خوبی داشته باشم، بتوانم در این مسابقه نتیجه خوبی بگیرم و فینالیست شوم تا در این فرصت باقی مانده تا المپیک تجربه فینال خود را بالا ببرم.
رستمیان افزود: فدراسیون اردوی آماده‌سازی تدارک دیده که امیدوارم بتوانیم در آن اردوها شرکت کنیم تا در رشته‌های خفیف تمرینات بهتر و با فشنگ بیشتر داشته باشیم. دو مسابقه جهانی دیگر هم در باکو و مونیخ هست که جزو هدف‌های ما بعد از برزیل است و قبل از المپیک خیلی می‌تواند به آمادگی بیشتر ما کمک کند.
وی در خصوص اردوهای آماده‌سازی هانوفر گفت: اردوی هانوفر و مسابقات مونیخ جزو برنامه فدراسیون است اما باید ببینیم که مشکل ویزا حل می‌شود یا خیر. اگر این اردو فراهم شود می‌توانیم با فشنگ ۲۵ متر بیشتر تمرین کنیم و همچنین می‌توانیم برای مسابقات پیش رو فشنگ بخریم و تست کنیم.
رستمیان افزود: برای تمرینات که نمی‌توانیم از فشنگ ۲۵ متر مسابقات استفاده کنیم. فشنگ مسابقات تموم شده و امیدوریم به اردوی هانوفر برویم تا بتوانیم دوباره آنها را تهیه کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.