تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 45734

مهلت ارسال اثر به اولین رویداد ملی بازی‌نامه‌ نویسی «بازیستا» ویژه نوجوانان

مهلت ارسال اثر به اولین رویداد ملی بازی‌نامه‌ نویسی «بازیستا» ویژه نوجوانان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، اولین رویداد بازی سازی با عنوان «بازیستا» که یک رویداد ملی بازی‌نامه‌نویسی است، ویژه نوجوانان در سه قالب بازی رومیزی، اتاق فرار و بازی‌های محیطی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا ۳۰ بهمن ماه جاری برای ارسال آثار خود مهلت دارند.  این رویداد با

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، اولین رویداد بازی سازی با عنوان «بازیستا» که یک رویداد ملی بازی‌نامه‌نویسی است، ویژه نوجوانان در سه قالب بازی رومیزی، اتاق فرار و بازی‌های محیطی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا ۳۰ بهمن ماه جاری برای ارسال آثار خود مهلت دارند. 
این رویداد با مشارکت حوزه هنری کودک و نوجوان و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سرفصل‌های موضوعی با عناوینی همچون «ایران من»، «قهرمان من»، «آیین من» و «بخش ویژه (استعمار، ایران قوی و مقاومت)» در حال برگزاری است.
به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در این رویداد، نوجوانان علاقه‌مند به بازی‌سازی بر اساس مجموعه موضوعات مطروحه در قالب‌های یاد شده از طریق سامانه اینترنتیbaazista.ir، اقدام به تشکیل تیم‌های دو تا پنج نفره و نگارش داستان و بازی‌نامه کرده و در این مسیر از طریق آنلاین و حضوری آموزش‌های مرتبط را فرا خواهند گرفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.