تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 41043

ممنوعیتی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای نداریم

ممنوعیتی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نیک بخت پنج شنبه شب در مراسم افتتاح فاز یک گلخانه قبا سرخ بیجار اظهار داشت: در بدو ورود به شهرستان بیجار توانستیم بازدیدی از شرکت‌های تولیدی و گلخانه‌ای داشته باشیم. وی بیان کرد: در بازدید از شهرک گلخانه‌ای و واحد تولیدی گلخانه‌ای صورت گرفته مشاهده شد کار بزرگی صورت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نیک بخت پنج شنبه شب در مراسم افتتاح فاز یک گلخانه قبا سرخ بیجار اظهار داشت: در بدو ورود به شهرستان بیجار توانستیم بازدیدی از شرکت‌های تولیدی و گلخانه‌ای داشته باشیم.
وی بیان کرد: در بازدید از شهرک گلخانه‌ای و واحد تولیدی گلخانه‌ای صورت گرفته مشاهده شد کار بزرگی صورت گرفته و رویکرد ما توجه به صنعت گلخانه‌ای است.
نیک بخت افزود: در کل کشور نهضتی در حال شکل گیری و محصولات هم عمدتاً صادراتی است و بخشی هم به بازار داخل کشور می‌رود که محصولات خارج فصل هستند که موجب تعادل قیمت در بازار می‌شود.
وی گفت: هیج ممنوعیتی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای نداریم و این مهم موجب اشتغالزایی و توسعه صنعت و ارز اوری می‌شود.
وی ادامه داد: یک محدودیت‌های داریم که در مجلس و دولت در تلاش هستیم این محدودیت‌ها رفع شود.
وزیر جهاد کشاورزی به اهمیت افزایش تولید اشاره کرد و بیان داشت: این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است و باید در این زمینه کار بیشتری صورت بگیرد.
وی تاکید کرد: معیشت و تولید باید در اولویت اول ما قرار گیرد و همه دستگاه‌ها باید همکاری داشته باشیم تا تولید کشاورزی و محصولات افزایش یافته و محدودیت‌ها کاهش پیدا کند.
نوبخت اضافه کرد: از اشتیاق مردم در بخش گلخانه‌ای خوشحالیم و این مهم مورد تقدیر است و باید مشکلات و موانعی موجود در این مسیر برداشته شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.