تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 18606

برگزاری کارگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط «ولایت عشق» در باغ کتاب

برگزاری کارگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط «ولایت عشق» در باغ کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع)، کارگاه هنری بزرگ خوشنویسی و نقاشی‌خط «ولایت عشق» پنجشنبه ۱۹ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. در این کارگاه که به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری و با همکاری انجمن خوشنویسان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع)، کارگاه هنری بزرگ خوشنویسی و نقاشی‌خط «ولایت عشق» پنجشنبه ۱۹ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این کارگاه که به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری و با همکاری انجمن خوشنویسان ایران برگزار می‌شود، ۱۰۰ خوشنویس در رده‌های استاد، فوق ممتاز و ممتاز و ۱۸ نفر هنرمند نقاشی‌خط حضور دارند و به تولید اثر با مضمون یک بیت یا مصراع شعر آئینی با موضوع امام رضا (ع) می‌پردازند.

حسین حسین‌نژاد، سیروس گرجستانی، محسن میرحسینی، عباس واشقانی، احمد شفیعی‌ها، داوود رواسانی و مهرناز قربان‌پور تعدادی از خوشنویس‌ها و علی گنجی، هانی شرار، باربد یزدانی، غلامرضا قلی‌پور، روح‌الله برومند و عزیزالله گلکارزاده تعدادی از هنرمندان نقاشی‌خط حاضر در کارگاه هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه می‌توانند به باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ‌موزه دفاع مقدس و باغ کتاب تهران مراجعه کنند.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.