تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۰۱
کد خبر : 23764

خرید چاقو شکاری رمبواصل زنجان

خرید چاقو شکاری رمبواصل زنجان

برای خرید این چاقو شکاری تاشو فروشندگان اینترنتی وجود دارند که توسط فروش اینترنتی با تنوع بالا مورد استفاده برای ماهیگیری، کوهنوردی، شکار و عملیات تاکتیکی می شود. چاقوهای شکاری ثابت باید دارای غلاف باشند زیرا ممکن است در کیف، جیب، کوله و یا هر شی را پاره کند و آسیب می بنید، تیغه های

برای خرید این چاقو شکاری تاشو فروشندگان اینترنتی وجود دارند که توسط فروش اینترنتی با تنوع بالا مورد استفاده برای ماهیگیری، کوهنوردی، شکار و عملیات تاکتیکی می شود. چاقوهای شکاری ثابت باید دارای غلاف باشند زیرا ممکن است در کیف، جیب، کوله و یا هر شی را پاره کند و آسیب می بنید، تیغه های بکار رفته در چاقو معمولا از آلیاژ کربن و استیل ساخته می شود تا بتواند مدت زمات زیادی تیز بمانند.

شما می توانید قبل از سفر به مناطقی که نیاز به چاقو شکاری دارید با خرید چاقو شکاری رمبو سفارش دهید و از آن برای شرایط مهم برای بریدن نخ یا حمله جانوران و غیره استفاده  و این نوع چاقو دارای تیغه ضد زنگ می باشد که آلیاژ این تیغه فولاد ضد زنگ می باشد و طول تیغه 23 سانتی متر می باشد و جنس دسته چاقو پلاستیک می باشد که طول کل چاقو شکاری 35 سانتی متر می باشد. قیمت چاقو شکاری با توجه به قیمت آن نسبتا گران می باشند و چاقو رمبو حدود قیمت 650.000 تومان الی 800.000 تومان می باشد.

چاقو شکاری زنجان

یکی از صنایع دستی که در زنجان وجود دارد چاقو بوده که در انواع مختلفی مانند: چاقو شکاری تاشو زنجان ساخته می شود؛ قدمت صنعت چاقو سازی به زمان حکومت مغول ها بر می گردد به صورت کلی می توان گفت که چاقو های زنجان از لحاظ جنس تیغه به دو گروه مختلف تقسیم می شوند که شامل زیر می باشد:

·         چاقو فولادی: دارای مقاومت بالایی است که به دلیل وجود فولاد در آن است.

·         چاقو استیل: در برابر زنگ زدگی مقاوم می باشند.

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که وقتی قصد خرید چاقو شکاری زنجان را دارید باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید، ما در این بخش از مقاله به ذکر نکاتی مهم در این خصوص می پردازیم. عواملی که باید برای انتخاب چاقو در نظر گرفته شود بر اساس زیر می باشند: بهتر است که چاقو به راحتی باز و بسته شود تا هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید. چاقو باید سیستم قفل تیغه داشته باشد که عملکرد این سیستم به این صورت است که در زمان باز کردن چاقو باعث قفل شدن آن در جای خود می شود و مانع از آسیب دیدن دست شما می گردد؛ همانطور که می دانید زنجان قطب تولید چاقو های مختلف است که دارای کیفیت مناسبی هستند. ضخامت تیغه مورد دیگری است که باید به آن توجه کرد، معمولا چاقو آشپزخانه دارای تیغه های 3 میلی متری هستند و چاقوهایی که برای سفر استفاده می شوند از تیغه های 4 میلی متری ساخته شده اند؛ با توجه به نوع استفاده ای که از چاقو دارید باید مدلی را انتخاب کنید که طول تیغه مناسبی داشته باشد. این موضوع که دسته چاقو باید راحت باشد نیز حائز اهمیت است چراکه باید هنگامی که چاقو را در دست می گیریم راحت باشیم، جنس دسته چاقو های آشپزخانه از پلاستیک، استیل، کائوچو و غیره می باشد و دسته چاقو های مسافرتی از چوب، پلاستیک، سیلیکون و غیره ساخته شده است؛ در خصوص تیغه چاقو ها به جز طول باید به جنس آن نیز توجه کرد.

چاقو شکاری

یکی از انواع رایج چاقو های شکاری که از هر لحاظ بر انواع دیگر برتری دارد، چاقو های شکاری تیغه ثابت هستند که معمولا در ابعاد بسیار بزرگ و کوچک  یافت می شوند. این گونه از چاقو ها علاوه بر ابعاد بزرگی که دارند وزن سنگینی نیز خواهند داشت که همین امر سبب سختی در حمل و نقل کالا می شود که برای حمل و نقل آن ها نیاز به غلاف خواهیم داشت. چاقو های شکاری تیغه ثابت بسیار تیز هستند و برای افراد طبیعت گرد حرفه ای بسیار مناسب اند. از این چاقو ها برای بریدن و یا کوتاه کردن شاخ و برگ درختان استفاده می شود. نوع کوچک و تیغه تاشو این گونه از چاقو های شکاری بسیار سبک و کارآمد هستند؛ به گونه ای که در جیب جا می شوند و در برخی موارد به صورت چند کاربره طراحی می شوند. این گونه از محصول شاید به اندازه نوع تیغه ثابت خود تیز و برنده نباشد اما در بریدن اشیا در هنگام طبیعت گردی کمک شایانی به فرد خواهد کرد.

در هنگام خریدیک چاقو شکاری اصل و با کیفیت را از نوع بی کیفیت آن بدانیم. اولین نکته برای خرید چاقو اصل این است که شما برای خرید باید به یک فروشگاه معتبر و یا نمایندگی رسمییک برند مراجعه کنید و در صورتی که قصد خرید چاقوی شکاری و صندل طبیعت گردی را دارید به یک فروشگاه تجهیزات کوهنوردی مراجعه کنید. باید دقت داشته باشید که چاقو های اصل تیغه و دسته ی جداگانه ای دارند و این گونه نیست که نیمی از تیغه توسط دسته پوشانده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.