تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 14346

ملی‌پوش پینگ‌پنگ: آنقدر هزینه‌ها بالاست که به حضور در تور جهانی فکر نمی‌کنم

ملی‌پوش پینگ‌پنگ: آنقدر هزینه‌ها بالاست که به حضور در تور جهانی فکر نمی‌کنم

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز زنان برگزار شد و شیما صفایی، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو با پیروزی مقابل رقبای خود به عضویت تیم ملی درآمدند. پیش از این هم ندا شهسواری که بالاترین رنکینگ جهانی بین ورزشکاران ایرانی را دارد از انتخابی معاف و عضو تیم ملی شد. شیما

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز زنان برگزار شد و شیما صفایی، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو با پیروزی مقابل رقبای خود به عضویت تیم ملی درآمدند. پیش از این هم ندا شهسواری که بالاترین رنکینگ جهانی بین ورزشکاران ایرانی را دارد از انتخابی معاف و عضو تیم ملی شد.

شیما صفایی که با قهرمانی در اولین دور مسابقات به تیم ملی رسید در مورد رقابت‌های انتخابی به ایسنا گفت: مسابقات در سطح کشور برگزار شد، خدا را شکر با ۱۰ برد و یک باخت مقام اول را کسب کردم و نفر اول به تیم ملی وارد شدم. نسبت به سال‌های گذشته خیلی آماده بودم و راه هم هموارتر بود.

او در مورد احتمال حضور تیم ملی زنان در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: سطح بازی‌های آسیایی خیلی بالاست چون قهرمان‌های پینگ پنگ جهان آسیایی هستند و در این بازی‌ها حضور دارند، بنابراین کسب مدال سخت است اما در صورت حضور سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و پیشرفت کنیم. از طرفی تجربه کسب می‌کنیم که به مسابقات بعدی کمک می‌کند.

صفایی که برای اولین بار در انتخابی المپیک هم شرکت کرد، در مورد این تجربه گفت: انتخابی المپیک برای هر بازیکنی رزومه محسوب می‌شود و هر کسی شانس حضور در آن را کسب نمی‌کند. این مسئله اعتماد به نفس می‌دهد اما هدف اصلی من حضور در المپیک است و امیدوارم وارد بازی‌های ۲۰۲۴ شوم.

او در مورد مسابقات لیگ زنان بیان کرد: با شهرداری شهر بابک قرارداد دارم و دو بازی آخرمان مانده است. به احتمال ۷۰ درصد قهرمان می‌شویم اما باید تا پایان منتظر بمانیم که ببینیم چه می‌شود.

صفایی به مسابقات پیش روی خود اشاره و بیان کرد: مسابقات قطر را داریم که همراه با خانم‌ها شهسواری، اشتری و صامت اعزام می‌شویم.   بعد از تور ایرانیان برگزار می‌شود، در ادامه در تور نوجوانان و جوانان سلیمانه عراق شرکت می‌کنیم. از طرفی لژیونر شده‌ام و در دو دور پایانی لیگ ترکیه برای تیمی از آنکارا مسابقه می‌دهم.

او در مورد احتمال اعزام به تور بین‌المللی با هزینه شخصی گفت: اسپانسری ندارم که از نظر مالی کمکم کند. هزینه‌های اعزام شخصی هم خیلی زیاد است و به این موضوع فعلا فکر نمی‌کنم.

صفایی در پایان از فدراسیون تنیس روی میز، کادر فنی تیم ملی، مربی‌هایش، هیات استان همدان و پدر و مادرش تشکر کرد.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.