تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 42113

مرگ ۲ تن به دلیل گازگرفتگی در حاشیه تهران

مرگ ۲ تن به دلیل گازگرفتگی در حاشیه تهران

محمد اسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: در ساعت ۷:۳۹ صبح امروز یک مورد حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی شمس‌آباد اعزام شدند. وی با اشاره به حضور تکنسین‌های اورژانس تهران

محمد اسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: در ساعت ۷:۳۹ صبح امروز یک مورد حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی شمس‌آباد اعزام شدند.
وی با اشاره به حضور تکنسین‌های اورژانس تهران در محل اظهارکرد:‌ با حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که پنج نفر که در یک فضای بسته داخل کارخانه مشغول استراحت بودند، به دلیل استنشاق گاز سمی منوکسیدکربن دچار مسمومیت شده‌اند. متاسفانه بررسی علائم حیاتی دو نفر از این افراد حاکی از آن بود که این دو نفر به دلیل مسمومیت و کاهش شدید سطح اکسیژن خون جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:‌
چند اقدام ساده اما مهم برای پیشگیری از گازگرفتگی

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: همچنین سه نفر دیگر نیز که دارای علائم مسمومیت بودند، خدمات درمانی اولیه را درمحل حادثه دریافت کرده و پس از آن برای ادامه روند درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.