تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 36528

شکایت فرشید اسماعیلی از فولاد

شکایت فرشید اسماعیلی از فولاد

به گزارش ایسنا، فرشید اسماعیلی، هافبک نساجی با حضور در سازمان از لیگ از باشگاه فولاد خوزستان شکایت کرد. او در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر اظهار کرد نزدیک به ۴۵ درصد از قراردادم با باشگاه فولاد از این باشگاه طلب دارم و بیش از ۳ بار مدیربرنامه‌هایم با مسئولین این باشگاه تماس

به گزارش ایسنا، فرشید اسماعیلی، هافبک نساجی با حضور در سازمان از لیگ از باشگاه فولاد خوزستان شکایت کرد. او در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر اظهار کرد نزدیک به ۴۵ درصد از قراردادم با باشگاه فولاد از این باشگاه طلب دارم و بیش از ۳ بار مدیربرنامه‌هایم با مسئولین این باشگاه تماس گرفتند که متاسفانه کسی پاسخگو نیست و حتی پیگیری‌های خودم هم پاسخی نداشت.
وی ادامه داد: حتی من منتظر شدم باشگاه فولاد قراردادهای بازیکنان جدیدش را در هیات فوتبال ثبت کند تا مشکی برای آن‌ها پیش نیاید اما متاسفانه آن‌ها هیچ همکاری نه با من و نه با سایر بازیکنانی که از این تیم جدا شدند، انجام نداده است.
اسماعیلی در پایان بیان کرد: مسئولین فولاد حتی پول عمل جراحی فصل گذشته من را پرداخت نکردند؛ در حالی که همه جا عنوان کرده بودند این کار را انجام دادند.
بیشتر بخوانید

فرشید اسماعیلی از لیست فولاد خارج می‌شود

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.