تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 46224

واکنش توکلی به صحبت نصیرشلال: نه کسی را خط زدیم و نه سفارش کردیم

واکنش توکلی به صحبت نصیرشلال: نه کسی را خط زدیم و نه سفارش کردیم

 حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به صحبت های نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی مبنی براینکه کمیته فنی برخی اسامی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ ازبکستان اعلام کرد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. کمیته فنی تا الان به هیچ عنوان در انتخاب اسامی دخالت نکرده و از این به بعد

 حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به صحبت های نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی مبنی براینکه کمیته فنی برخی اسامی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ ازبکستان اعلام کرد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. کمیته فنی تا الان به هیچ عنوان در انتخاب اسامی دخالت نکرده و از این به بعد هم دخالت نمی‌کند. نظر کمیته فنی تنها براین است که اهدافمان باید درست باشد تا به فدراسیون کمک شود و کار هم کیفی باشد. البته در نهایت کادرفنی باید پاسخگو باشد نه ما. بنابراین دست سرمربی را بازگذاشتیم که هر تعداد نفر که می‌خواهد به قهرمانی آسیا ببرد و نتیجه کیفی باشد.
او ادامه داد: صحبت کمیته فنی براین بوده، کسانی که شانس مدال دارند و برای سهمیه المپیک می‌جنگند، اعزام شوند. به هیچ عنوان اسم ندادیم. همچنین کسی را خط نزدیم و کسی را سفارش نکردیم که در تیم باشد. کمیته فنی به هیچ عنوان در این مسائل ورود نکرده است.
توکلی با اشاره به اعزام سه وزنه‌بردار جوان به قهرمانی آسیا، تصریح کرد: دو هفته پیش جلسه داشتیم، اما حالا چرا سرمربی در آستانه مسابقه این اسامی را اعلام و این موضوع را  مطرح می‌کند که کمیته فنی اسامی را داده است. چرا در همان جلسه این موضوعات را مطرح نکرد؟ سرمربی می‌داند هر وزنه بردار چقدر وزنه می‌زند و ما چگونه می‌توانیم برای قهرمانی آسیا اسم بدهیم؟ چنین چیزی اصلا با عقل جور در نمی‌آید.
عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند برای حل اختلاف نظر بین کمیته فنی و کادرفنی تیم ملی باید با رییس فدراسیون جلسه‌ای برگزار شود؟ تاکید کرد: قطعا بعد از قهرمانی آسیا ازبکستان اتفاق می‌افتد.
بیشتر بخوانید:
نصیرشلال: بین ما و کمیته فنی اختلاف سلیقه بود اما دلخوری نه
واکنش رضازاده به تصمیم نصیرشلال: خودش باید پاسخگو باشد
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.