تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
کد خبر : 3662

سروش محمدزاده از مشکلات ساخت «همبازی» گفت

سروش محمدزاده از مشکلات ساخت «همبازی» گفت

به گزارش خبرنگار مهر، سروش محمدزاده کارگردان سریال «همبازی» که مهمان تلفنی «سریالیست» بود، درباره تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: ما برای تولید سریال زمان کوتاهی در اختیار داشتیم. اصولاً کیفیت فیلم و سریال، ارتباط مستقیمی با زمان دارد و در اینجا هم محدودیت زمان تولید، روی کیفیت کار اثر گذاشت. وی افزود: این موضوع

به گزارش خبرنگار مهر، سروش محمدزاده کارگردان سریال «همبازی» که مهمان تلفنی «سریالیست» بود، درباره تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: ما برای تولید سریال زمان کوتاهی در اختیار داشتیم. اصولاً کیفیت فیلم و سریال، ارتباط مستقیمی با زمان دارد و در اینجا هم محدودیت زمان تولید، روی کیفیت کار اثر گذاشت.

وی افزود: این موضوع قابل‌انکار نیست اما خوشحالم که این تاثیر به اندازه نگرانی من و نوید محمودی در زمان تولید نبود. یعنی با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم، تردید زیادی داشتیم که این کار را انجام بدهیم یا نه. از سوی دیگر اصراری که دوستان شبکه دو و سیمافیلم داشتند ما را در یک دوراهی قرار داد، اما وقتی به این تصمیم رسیدیم، خودمان را برای شرایط مختلف آماده کردیم.

کارگردان سریال «همبازی» عنوان کرد: راستش در زمان تولید من گاهی فکر می‌کردم بخش‌هایی از کار درنیامده و اشکالاتی در روند فیلم‌نامه هست که واقعاً دیگر فرصت اصلاح را نداشتیم. من آگاه‌ترین فرد به نواقص کار هستم و بخشی از صحبت‌های منتقد برنامه را هم قبول دارم.

وی افزود: حجم قصه و پیوند مسائل اجتماعی و ملودرام برای بیست و هشت قسمت کم بود. با این حال وقتی واکنش مخاطبان به ویژه در شهرستان‌ها را چه به صورت چهره به چهره و چه از طریق روابط عمومی سازمان دیدم متوجه شدم که خوشبختانه ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار شده و این فراتر از تصور من بود. البته من اقبال مخاطب و عامه مردم را چه در سینما و چه در تلویزیون دلیل کافی برای خوب بودن بک اثر نمی‌دانم و نواقص کار را درک می‌کنم.

محمدزاده گفت: شاید یکی از نکات مثبت این سریال، گروه بازیگران آن بود که برای من به‌عنوان کارگردان واقعاً لذت‌بخش بود و احساس می‌کنم حس و انرژی خوبی که بازیگران «همبازی» داشتند، در این کار هم به خوبی منعکس شده بود.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.