تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 48420

محرومیت ۴ ماهه اسماعیلی بخاطر پر نکردن فرم معافیت درمانی بود

محرومیت ۴ ماهه اسماعیلی بخاطر پر نکردن فرم معافیت درمانی بود

به گزارش ایسنا، سعید اسماعیلی، ورزشکار رشته کشتی‌فرنگی به دلیل مصرف ماده ممنوعه فروزماید به مدت چهار ماه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ از  فعالیت‌های ورزشی، محروم شد و محرومیت این کشتی گیر ابتدای بهمن سال جاری به پایان رسید. قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت‌وگو با ایسنا، در

به گزارش ایسنا، سعید اسماعیلی، ورزشکار رشته کشتی‌فرنگی به دلیل مصرف ماده ممنوعه فروزماید به مدت چهار ماه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ از  فعالیت‌های ورزشی، محروم شد و محرومیت این کشتی گیر ابتدای بهمن سال جاری به پایان رسید.
قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد علت محرومیت چهار ماهه این کشتی‌گیر توضیح داد: این ورزشکار به دلیل عدم صدور درخواست معافیت درمانی محروم شده است و در صورتی که درخواست معافیت درمانی خود را صادر می‌کرد می‌توانست مشمول معافیت درمانی شود چرا که اینگونه مرتکب تخلفی نشده بود.
وی ادامه داد: ماده مصرفی وی از یک گروه مواد خاص بوده و پس از ارائه توضیحات و مدارک پزشکی با محرومیت چهار ماهه مواجه شده است.
شارکی با اشاره به اینکه رای صادر شده برای این کشتی‌گیر بر اساس مدارک درمانی ارائه شده ناشی از بیماری بود، اظهار کرد: ماده مصرفی به دلیل مشکل درمانی با تجویز پزشک صورت گرفته است که در جلسه مدارک ارائه شده توجیه کننده مصرف درمانی بود.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.