تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 45335

تمهیدات جدید ترافیکی آخر هفته‌ها

تمهیدات جدید ترافیکی آخر هفته‌ها

به گزارش. ایسنا، سردار حسن مؤمنی با اشاره به لزوم اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به شرایط فعلی  که در محورهای شمالی حاکم است برای مدیریت شد آمدی، چاره‌ای جز اعمال محدودیت ترافیکی نداریم. وی افزود: برای پایان هفته‌های عادی تمهیدات جدیدی در نظر گرفتیم که از این

به گزارش. ایسنا، سردار حسن مؤمنی با اشاره به لزوم اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به شرایط فعلی  که در محورهای شمالی حاکم است برای مدیریت شد آمدی، چاره‌ای جز اعمال محدودیت ترافیکی نداریم.
وی افزود: برای پایان هفته‌های عادی تمهیدات جدیدی در نظر گرفتیم که از این به بعد به صورت ثابت اجرا خواهد شد.
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: در محور چالوس، روزهای جمعه از ساعت ۱۴۰۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت چالوس  محدودیت اعمال می شود.
وی ادامه داد:  جمعه‌ها ازساعت ۱۷۰۰ محور شمال به جنوب از مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت ۲۳۰۰ یکطرفه می شود و از این ساعت به بعد مسیر دو طرفه می شود.
سردار مومنی تصریح کرد:  جمعه‌ها در محور قدیم کرج چالوس برای تردد افراد محلی تا پل زنگوله هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی از ساعت ۱۵۰۰ از پل زنگوله محدودیت اعمال می شود.
رئیس پلیس راه راهور فراجا در خصوص محدودیت ترافیکی جاده هراز گفت: در محور هراز شرایط به گونه ای است که ما مسیر را به صورت کامل یکطرفه نخواهیم کرد اما در صورت افزایش حجم ترددها ، مجبور هستیم که در روزهای  پایان هفته  محدودیت ها را به صورت مقطعی اجرا کنیم.
وی اضافه کرد: در محور هراز از ابتدای سه راه لاسم تا پاسگاه لاریجان محدودیت اعمال خواهد شد که  حداکثر اعمال محدودیت یک ساعت و نیم خواهد بود لذا از همه هموطنان عزیز خواهشمندیم نهایت همکاری را با همکاران ما داشته باشند.
رئیس پلیس راه راهور فراجا خاطر نشان کرد:  در روزهای پنجشنبه، تعطیلات منتهی به آخرهفته‌ها و ایام خاص از قبیل عید نوروز، عید فطر و…  اگر حجم ترددها افزایش پیدا کند  محدودیت‌ها و طرح‌های شد آمدی جداگانه ای به تناسب شرایط به سمت شمال اعمال و اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.