تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 35733

مانده کل منابع بانک ملت از یک میلیون میلیارد تومان گذشت

مانده کل منابع بانک ملت از یک میلیون میلیارد تومان گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک که با نماد وبملت و سرمایه ثبت شده ۳۵۳ هزار میلیارد ریال از نمادهای پربیننده و تأثیرگذار بازار سرمایه کشور محسوب می‌شود، مانده سپرده‌های قرض الحسنه جاری ریالی را تا پایان تیرماه امسال بیش از ۳.۱۸۸.۲۶۰ میلیارد ریال، مانده سپرده‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک که با نماد وبملت و سرمایه ثبت شده ۳۵۳ هزار میلیارد ریال از نمادهای پربیننده و تأثیرگذار بازار سرمایه کشور محسوب می‌شود، مانده سپرده‌های قرض الحسنه جاری ریالی را تا پایان تیرماه امسال بیش از ۳.۱۸۸.۲۶۰ میلیارد ریال، مانده سپرده‌های کوتاه مدت را بالغ بر ۱.۷۰۰.۰۹۹ میلیارد ریال و مانده گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام خود را ۱.۱۹۹.۷۳۶ میلیارد ریال گزارش کرده است.
بر اساس این گزارش، وبملت در تیرماه ۱۴۰۲ رقمی بالغ بر ۵۲.۱۳۹ میلیارد ریال و در چهارماهه ابتدای سال رقمی نزدیک به ۱۹۷.۳۹۴ میلیارد ریال به سپرده‌های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.
گزارش منتشره روی سامانه کدال نشان می‌دهد که مانده کل تسهیلات ارز و ریال بانک ملت در پایان دوره چهارماهه ابتدای امسال، حدود ۱۱.۰۵۵.۳۷۰ میلیارد ریال اعلام شده که تسهیلات ارزی با مانده‌ای بالغ بر ۴.۴۰۴.۷۲۷ میلیارد ریال و مرابحه با مانده‌ای حدود ۳.۳۷۶.۶۶۲ میلیارد ریال در رده‌های اول و دوم قرار گرفته اند.
بر این اساس، بانک ملت از محل اعطای تسهیلات در تیرماه سال جاری بیش از ۹۹.۴۲۳ میلیارد ریال و در چهارماهه نخست سال، نزدیک به ۳۹۹.۹۹۲ میلیارد ریال درآمد در حساب‌های خود شناسایی کرده است.
درآمد سپرده گذاری وبملت هم در چهارماهه رقمی نزدیک به ۳۱.۴۰۶ میلیارد ریال و درآمد اوراق بدهی آن حدود ۱۲.۰۵۷ میلیارد ریال اعلام شده است.
در همین حال بانک ملت در تیرماه سال جاری از محل دریافت کارمزدها حدود ۱۰.۹۳۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرده و جمع درآمدهای خود را از این محل، تا پایان دوره چهارماهه به رقمی نزدیک به ۵۵.۸۹۰ میلیارد ریال رسانده است.
مانده سرمایه گذاری‌های وبملت در سهام هم در مقطع پایان تیرماه ۱۴۰۲ از ۷۹.۳۹۱ میلیارد ریال عبور کرده است.
بر اساس ارقام فوق، کل درآمد عملیاتی تیرماه وبملت ۱۲۲.۵۹۲ میلیارد ریال و در چهارماهه اول سال جاری ۴۹۹.۳۴۵ میلیارد ریال و کل هزینه‌های سود پرداختی سپرده‌ها، هزینه‌های مالی و کارمزد تیرماه ۶۴.۴۴۹ میلیارد ریال و در چهارماهه نخست امسال، در مجموع ۲۲۲.۲۳۰ میلیارد ریال بوده است که با این حساب، تراز عملیاتی تیرماه این بانک بورسی، ۵۸.۱۴۳ میلیارد ریال مثبت و در چهارماهه اول سال بالغ بر ۲۷۷.۱۱۵ میلیارد ریال مثبت بوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.