تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 38193

لژیونر کبدی: طلای هانگژو ۹۰ درصد مال ما است، ۱۰ درصد مال هند!

لژیونر کبدی: طلای هانگژو ۹۰ درصد مال ما است، ۱۰ درصد مال هند!

محمد اسماعیل نبی‌بخش در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی کبدی در آستانه بازی‌های آسیایی اظهار کرد: شرایط تیمی خوبی داریم. اردوهای تیم ملی از دی ماه سال قبل آغاز شد و ما لژیونرها هم که در لیگ هند شاغل هستیم از بهمن به اردو پیوستیم و تاکنون ۷ یا ۸

محمد اسماعیل نبی‌بخش در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی کبدی در آستانه بازی‌های آسیایی اظهار کرد: شرایط تیمی خوبی داریم. اردوهای تیم ملی از دی ماه سال قبل آغاز شد و ما لژیونرها هم که در لیگ هند شاغل هستیم از بهمن به اردو پیوستیم و تاکنون ۷ یا ۸ ماه اردوی سخت و طاقت فرسا را پشت سر گذاشته‌ایم.
تیم کبدی اعزامی به هانگژو ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است
ملی‌پوش کبدی افزود: اردوی نهایی تیم ملی با حضور با ۱۲ نفر اصلی احتمالا از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود و تا روز اعزام در اردو هستیم. شرایط تیمی ما خوب است. من و فاضل اتراچالی و چند لژیونر دیگر هم به ترکیب تیم اضافه شده‌ایم و تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است. 

تا حدودی ۹۰ درصد طلای هانگژو برای ما است
نبی‌بخش در خصوص رقبای کبدی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: رقبای اصلی ما در هانگژو احتمالا هند و پاکستان هستند. احتمالا در این دوره از بازی‌ها تنها در فینال با هند بازی خواهیم کرد و ۹۰ درصد طلا برای ما است. ۱۰ درصد هم روی حساب بدشانسی و یا آسیب‌های احتمالی می‌گویم. 
عملکرد بازیکنان جوان در قهرمانی آسیا مقابل هند عالی بود
وی در پاسخ به این سوال که چه شد در قهرمانی آسیا مقابل هند نتیجه نگرفتید؟ گفت: تنها بازیکنان جوان به قهرمانی آسیا اعزام شدند و اتفاقا خیلی خوب هم مقابل هند بازی کردند. ۷ یا ۸ بازیکن باتجربه اصلا به این مسابقات اعزام نشدیم. کادر فنی می‌خواست تیم را با ترکیب جوان تست کند. ما فکر نمی‌کردیم این تیم جوان بازی اول را تنها با ۲ اختلاف ببازد.
به راحتی می‌توان هند را برد
لژیونر کبدی افزود: همه بازیکنان هند ستاره هستند. اگر بخواهم تیم ایران و هند را در قهرمانی آسیا مقایسه کنم و ارزش عددی بگذارم تیم هند ۵ میلیارد ارزش داشت و همه تیم ایران یک میلیارد. با این وجود بازیکنان جوان ما خیلی خوب بازی کردند. من بازی‌ها را که دیدم گفتم راحت می‌توان هند را برد. این شکلی نیست که نتوانیم مقابل آنها پیروز شویم‌. درست است که تیم هند خیلی تیم خوبی است و همه بازیکنان آنها در لیگ ستارگان در هر باشگاهی که باشند کاپیتان تیم هستند اما ما می‌توانیم مقابل آنها پیروز باشیم. 
امیدواریم مانند جاکارتا قهرمان شویم
نبی‌بخش در ادامه گفت: فرق بازی‌های آسیایی جاکارتا با این دوره این است که در جاکارتا در مرحله مقدماتی با هند بازی کردیم اما این دوره فقط در فینال بهم خواهیم خورد. این تنها تفاوت این دو دوره است. ما همچنان قوی جلو می‌رویم و امیدواریم که همانند دوره قبل بتوانیم طلا بگیریم.
مزایده لیگ ستارگان بعد از بازی‌های آسیایی برگزاری می‌شود
لژیونر کبدی ایران در ادامه در خصوص مزایده لیگ ستارگان هند گفت: قرار بود ۱۷ شهریور انجام شود ولی به خاطر اینکه فکر بازیکنان قبل از بازی‌های آسیایی درگیر نشود به بعد از بازی‌های آسیایی موکول شد. نمی‌دانم تاریخ دقیق آن چه زمانی خواهد بود. 

او در خصوص شرایط خود در لیگ ستارگان گفت: من فصل قبل با تیم پانری (رده دوم لیگ ستارگان هند) بودم. این دوره هم آنها درخواست دادند در همان تیم بمانم و به مزایده نروم ولی قبول نکردم. به مزایده می‌روم و هر قیمتی که پیشنهاد شد قبول خواهم کرد. قراردادم فصل قبل حول و حوش ۳ تا ۴ میلیارد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.