تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 23414

لباس اتاق عملگان جراحی استریل

لباس اتاق عملگان جراحی استریل

لباس اتاق عملگان جراحی استریل با تولیدات گانهاییکبار مصرف در بازار موجب شد تا از بسیاری شیوه های سرایت بیماری در بیمارستانها پیشگیری شود معمولا قیمت گان جراحییکبار مصرف دارای نرخ متناسبی است که باعث شده تا در بیمارستانها جایگزین مناسب گانهای جراحی پارچه ای شوند طراحی گانهای جراحییکبار مصرف موجب تحول عظیمی در جهت

لباس اتاق عملگان جراحی استریل

با تولیدات گانهاییکبار مصرف در بازار موجب شد تا از بسیاری شیوه های سرایت بیماری در بیمارستانها پیشگیری شود معمولا قیمت گان جراحییکبار مصرف دارای نرخ متناسبی است که باعث شده تا در بیمارستانها جایگزین مناسب گانهای جراحی پارچه ای شوند طراحی گانهای جراحییکبار مصرف موجب تحول عظیمی در جهت جلوگیری و پیشگیری انواع بیماریهای عفونتی و مسری شده است.

از مزیتهای ابداع گانهای جراحییکبار مصرف در صنعت تجهیزات پزشکی همانطور که درسایت آراد برندینگ نیز اشاره شد می توان پایین آمدن میزان نرخ شست و شو، مواد شست و شو و مهم ترین آن که نیروی کاری می باشد اشاره نمود در محیطهای اتاق عمل و جراحی که به نسبت باقی مکانهای بیمارستان که از بیشترین حساسیت نسبت به پاکیزه بودن و استریل بودن برخوردار است باید از گانهای جراحییکبار مصرف مرغوب و استریل شده استفاده نمود.

از کلمه لباس برای توصیف لباسهای بیماران در بیمارستانها استفاده می شود و از کلمه گان برای توصیف لباس پزشک، جراح، متخصصهای بیهوشی و پرسنل کادر جراحی مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل نیز رنگهای استفاده در تولید این منسوجات با یکدیگر متفاوت می باشند برای نمونه گانهای جراحییکبار مصرف را با رنگ سبز و آبی تولید می نمایند و برای لباس فرم بیمار تنها از رنگ آبی استفاده می نمایند.

دلیل اینکه از رنگ آبی و سبز استفاده می کنند به این سبب است تا با نگاه کردن این دو رنگ موجب تشدید نگاه جراح به رنگ قرمز شود.

لباس اتاق عمل

گان های جراحی یکبار مصرف در دو نوع ساده یا لمینت شده در بازار موجود است. در تولید گان های لمینت شده، از پارچه اسپان که لمینت شده اند، استفاده می نمایند. این روپوش های لمینت شده توان بالایی در پیشگیری از انتقال عفونت های ویروسی به سایر نقاط دارند.

مهم ترین ویژگی پارچه های مصرفی در تولید گان های یکبار مصرف این است که نباید جزو پارچه های بافته شده باشد؛ یعنی نباید دارای تار و پود باشد؛ چرا که در فضای ایجاد شده میان تار و پود ها، میکرو ارگانیسم ها امکان حضور و رشد خواهند داشت.

در تولید لباس اتاق عمل، از پارچه های اسپان باند سوزنی استفاده می کنند که گاه به صورت دو یا سه لایه فشرده می شوند و سپس روپوش را از پارچه ی چند لا می دوزند که این نوع روپوش ها بیشتر مناسب اتاق عمل است.

در اکثر مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها، از انواع گان های یکبار مصرف استفاده می کنند و خیلی کم پیش می آید مراکز درمانی دولتی یا خصوصی اقدام به خرید انواع گان های چند بار مصرف نمایند.

غالباً در تولید این لباس یکبار مصرف از پارچه هایی با وزن 35 الی 38 گرم استفاده می نمایند؛ اما برای پرسنلی که در اتاق عمل مشغول به فعالیت هستند، لباس هایی با گرماژ 40 الی 45 گرم بسیار مناسب تر است.

گان جراحی استریل

همان طور که پیشتر مطرح شد، شاان ها در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف قابل تهیه و خریداری هستند. این شان ها در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند از جمله ابعاد مورد پسند کاربران، ابعاد 100 * 100 و 50 * 50 سانتی متر می باشد. البته این ابعاد دلخواه هستند و شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید تا تولید کنندگان به همان ابعاد دلخواه شما، شان تولید کنند.

عوامل موثر بر قیمت گذاری انواع شان

عوامل بسیار زیادی بر قیمت انواع شان تاثر گذار هستند، از جمله

•قیمت مواد اولیه

•قیمت پارچه های مصرفی

•نوسانات بازار

•هزینه های حمل و نقل

•هزینه دستمزد و حقوق کارکنان تولیدی

•هزینه های مخصوص استریل کردن و محلول ضدعفونی البسه

این ها تنها بخشی از عوامل موثر بر قیمتگان جراحی استریل هستند عوامل دیگری همچون نحوه خرید حضورییا اینترنتی و… نیز بر این امر تاثیر فراوانی می گذارد شرکت های تجاری اینترنتی با حذف واسطه های فروش و خرید از درب کارخانه، طبیعتا قیمت های مناسب تری به مشتری پیشنهاد خواهند کرد.

راه دیگری که می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد، اقدام به خرید عمده است با خرید و سفارش عمده ی محصول مورد نظر خود، می توانید از تخفیفات ویژه برخوردار شوید که در نهایت، قیمت تمام شده ی کالا را تا حد چشمگیری برایتان کاهش می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.