تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر : 5256

به دنبال همگام‌سازی پاداش مردان و زنان هستیم

به دنبال همگام‌سازی پاداش مردان و زنان هستیم

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زنان خطاب به ملی‌پوشان گفت: برای شما در مسابقات پیش رو آرزوهای بهترین ها را دارم و امیدوارم سربلند از دیدار برابر بنگلادش و اردن به کشور بازگردید. اگر نتیجه گرفتید که باعث خوشحالی همه ما خواهد بود

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زنان خطاب به ملی‌پوشان گفت: برای شما در مسابقات پیش رو آرزوهای بهترین ها را دارم و امیدوارم سربلند از دیدار برابر بنگلادش و اردن به کشور بازگردید. اگر نتیجه گرفتید که باعث خوشحالی همه ما خواهد بود و اگر نتیجه نگرفتید خدشه ای بر اراده فدراسیون فوتبال برای توسعه فوتبال زنان و حمایت از شما عزیزان وارد نخواهد شد. بدانید که فدراسیون انگیزه لازم را برای توسعه فوتبال زنان دارد.

رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حمایت از فوتبال ملی به ویژه تیم ملی زنان اشاره کرد و گفت: ما برای تمامی بخش‌ها و تیم‌های ملی خود برنامه ریزی کرده تا در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرند. عملکرد فدراسیون فوتبال هم با وجود تمام مشکلاتی که وجود داشته گواه این موضوع است و این بحث را در زنان، جوانان، استعدادیابی، المیپک، IT، مارکتینگ و دیگر بخش ها می بینید.

عزیزی خادم با اشاره به انعقاد رسمی قرارداد مربیان تیم ملی هم گفت: در این راستا کارهای حقوقی و اداری انجام شده و آن را در اختیار سرپرست دبیرکلی قرار داده ایم تا اقدامات مربوط به آن انجام گیرد و به آن رسمیت داده شود. ما آرام آرام پیش می رویم تا به اهدافمان برسیم.

وی بحث همگام‌سازی پاداش تیم‌های ملی زنان و مردان را مطرح کرد و گفت: زمانی که در تمرین تیم جوانان زنان حضور یافتم، یکی از دغدغه‌های سرمربی این تیم نداشتن لباس متحدالشکل بود و این موضوع فکرم را درگیر کرد، اما امروز به جایی رسیده‌اید که علاوه بر لباس، پرواز اختصاصی با مهماندار خانم و خلبان خانم دارید. این نشان از بها دادن فدراسیون به فوتبال زنان است. همچنین امروز در جلسه هیات رئیسه فدراسیون به این نتیجه رسیدیم که همگام سازی در بحث پاداش بازی بانوان و آقایان صورت گیرد و فکر می‌کنم این امر برای اولین بار است که رخ می‌دهد. می‌دانم که شما برای پاداش برای ایران نمی جنگید اما این حداقل کاری است که فدراسیون برایتان انجام می‌دهد. یاد دارم در چهار سالی که عضو هیات رئیسه بودم درخصوص پاداش بانوان موضوع این چنینی وجود نداشت.

شهاب‌الدین عزیزی خادم درباره اردوهای آماده‌سازی و تدارکات انجام شده برای تیم ملی زنان هم گفت: بسیار خوشحالیم که تیم ملی را شاداب و با اراده محکم برای رسیدن به موفقیت می بینیم. در همین مدت کوتاه از شروع به کار فدراسیون حداقل ۱۰ اردو، دو سفر برون مرزی و بازی‌های دوستانه داشته‌اید. در آینده البته این برنامه ریزی و حمایت شکل بهتری می‌گیرد و تیم همکار من با اقتدار و جدیت فعالیت‌های خود را در راستای توسعه و پیشبرد اهداف فدراسیون و راهبرد مبانی توسعه انجام خواهد داد. برای هر برنامه ای بدون شک با دقت و ساز و کار حقوقی گام بر می داریم و برای توسعه فوتبال زنان و فوتبال کشور اقدام می کنیم.

انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.