تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
کد خبر : 23294

قیمت پوتین ایمنی ارک

قیمت پوتین ایمنی ارک

قیمت پوتین ایمنی ارک در سالهای پیش این کفشها به صورت چکمه و با رویه ی استیل تولید می شدند که در جنگهای جهانی برای محافظت در برابر سوختگی و انفجار بسیار کاربرد مفیدی داشتند. سالهای بعد بر روی این نوع از چکمه ها برای کارهای سخت و محیطهای خطرناک طراحی کردند و این طرحها

قیمت پوتین ایمنی ارک

در سالهای پیش این کفشها به صورت چکمه و با رویه ی استیل تولید می شدند که در جنگهای جهانی برای محافظت در برابر سوختگی و انفجار بسیار کاربرد مفیدی داشتند.

سالهای بعد بر روی این نوع از چکمه ها برای کارهای سخت و محیطهای خطرناک طراحی کردند و این طرحها تا به امروز بروز شده و از مزیتهای بیشتری برخوردار هستند و به عرصه تولید می رسند.

شغلهای مختلفی در جهان وجود دارد که بسیاری از این کارها خطرناک می باشند و در مقابل رعایت نکردن نکات ایمنی احتمال بروز حادثه بسیار زیاد است که خیلی از زمانها برای جبران این اشتباهات بسیار دیر و جبران ناپذیر است.

پوتین ایمنی بهشتیان مدل چلنجر یکی از ابزار آلات مهم برای ایمنی در کارها می باشد که برای بروز بسیاری از اتفاقات برای پا محافظت ایجاد می کند.

اگر به دنبال محصولی خوب و با کیفیت هستید، تنها می توانید با دنبال کردن سایت آراد برندینگ و ثبت سفارشات، محصول خود را با قیمتی مطلوب و مناسب ظرف کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

این نوع از پوتینهای ایمنی دارای سطح بالایی از کیفیت هستند و طبق استانداردهای جهانی تولید می شوند و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می گردند.

یکی دیگر از مزیتهای پوتین ایمنی مدل چلنجر تنوع در سایز بندی آن است که مناسب به سایز پاهای مخاطبین مختلف تولید طراحی و تولید می گردد.

این نوع از پوتینها بسیار انعطاف پذیر هستند و مقاومت آن در برابر ضزبه های وارد آمده بسیار بالا می باشد و می توان با خیالی راحت و آسوده از آن استفاده کرد.

قیمت پوتین ایمنی

ظاهر پوتین ایمنی با پوتینهای معمولی تفاوت زیادی ندارد، اما جنس پوتینهای ایمنی خیلی بهتر از کفشهای معمولی است و البته ناگفته نماند وزن این نوع از کفشها هم نسبت به کفشهای معمولی نیز بیشتر می باشد.

همانگونه که می دانید پا یکی از عضوهای مهم بدن است که بدون پا نمی توانیم راه برویم و پا دومین قلب بدن شما است و برای کار لازم است تا با قیمت پوتین ایمنی مناسب برای محافظت از هر گونه اتفاق احتمالی و خطرها در محیط و محل کار استفاده کنیم.

پوتینهای ایمنی دارای مقاومت خیلی بالاتری نسبت به کفشهای معمولی بوده و در جزئیات متنوع آن چندین لایه وجود دارد که محافظت پا را تضمین می نماید.

معمولا در ساخت پوتینهای ایمنی از مواد و اجزایی استفاده می شود که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد، چون این نوع از کفشها باید فساد ناپذیر باشند و همچنین علاوه بر ایمنی بالای آن دارای عمر طولانیتر و ماندگاری بیشتری نیز باشد.

یکی از مزیتها و خصوصیات مثبت در پوتین ایمنی وجود پارچه ای به عنوان زیره کفش است که کف سطح داخل کفش را می پوشاند و پای فرد مورد نظر مستقیم با پارچه یا آستر در تماس است که این پارچه ی مخصوص یا آستر موجب می گردد عرق پای فرد را جذب کند و نقش مهمی در این راستا داشته باشد.

کفشها و پوتینهای ایمنی یکی از تجهیزات و واجبات مهم در ایمنی کار در محل و محیط کار بوده و هر نوع از کفش و پوتین ایمنی برای استفاده از محیط خاصی از محل کار طراحی و تولید می شوند.

پوتین ایمنی ارک مدل گارد

کفش مناسب همیشه حافظ جان افراد می باشد و تاثیر بسیار بالایی در حفظ تعادل دارد و نامناسب بودن کفش باعث می شود تا در مدت طولانی به ستون فقرات آسیب برسد.

همان طور که اشاره کردیم پوتین ایمنی ارککه از قابلیت بالایی برخوردار می باشد کفش ارک مدل گارد بوده که دارای مقاومت بالایی در هنگام ضربه خوردن دارد.

یکی از مهمترین قسمتها برای ایمنی هنگام کار داشتن عاج می باشد که می تواند سطح تماس مناسبی را ایجاد کند.

یکی از کارهایی که کفش مناسب انجام می دهد جلوگیری از زمین خوردنهای مکرر بوده و علاوه بر آن باعث گرفتگی عضلات نیز نمی شود.

کفشهایی که به درستی دارای فرم پا می باشند علاوه بر اینکه دچار خستگی نمی شوند بلکه باعث راحتی در حرکت و کم مصرف شدن انرژی می شوند.

محصولات مناسب و استاندارد باعث تراز شدن کف پا شده و همین امر موجب صاف ایستادن می شود و دیگر فرد دچار کمر درد نمی شود.

یکی از نکاتی که باید در انتخاب کفشهای ایمنی دقت کنید محافظت در شرایط آب و هوایی مانند برف و باران بوده و باید طوری باشد که بتواند از ورود هرگونه آب و سرما جلوگیری کند.

چوشیدن کفش در مدت طولانی باعث پایین آمدن گردش خون می شود و کفشهای ایمنی باشد به قدر زیادی در فصل سرما از پا در برابر یخ زدگی محافظت کند.

یکی از عوامل خطرناک در اکثر کارگاه ها عامل برق گرفتگی می باشد که ممکن است با پاره شدن رشته سیم بر روی زمین اتفاق بیوفتن و به همین دلیل باید کفش مناسبی را انتخاب کرد تا در مقابل شوکهای برقی مقاومت داشته باشد.

برای محافظت در برابر برق گرفتگی کفشها باید از مواد نارسانا مانند پلاستیک ساخته شده باشند تا جریان الکتریسیته را انتقال ندهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.