تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 49841

ادامه یورش و بازداشت‌ها در کرانه باختری/ مقابله مقاومت با اشغالگران در طولکرم

ادامه یورش و بازداشت‌ها در کرانه باختری/ مقابله مقاومت با اشغالگران در طولکرم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه روسیا الیوم در این باره گزارش داد: در حالی که نیروهای اسرائیلی به منظور تخریب زیرساخت‌ها و جاده‌ها با بولدوزر به اردوگاه «البلاطه» یورش بردند، کلیپ‌های ویدئویی نشان داد که یکی از بولدوزرهای نظامی پس از هدف قرار گرفتن با مواد منفجره قوی در داخل این

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه روسیا الیوم در این باره گزارش داد: در حالی که نیروهای اسرائیلی به منظور تخریب زیرساخت‌ها و جاده‌ها با بولدوزر به اردوگاه «البلاطه» یورش بردند، کلیپ‌های ویدئویی نشان داد که یکی از بولدوزرهای نظامی پس از هدف قرار گرفتن با مواد منفجره قوی در داخل این اردوگاه منهدم شد.
در شهر الخلیل نیز نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان یورش و تفتیش در شهرک‌های «دورا»، «بنی نعیم»، «السموع»، «بیت امر» و اردوگاه «العروب» دست‌کم ۲۳ فلسطینی را بازداشت کردند.
در همین حال، خبرگزاری رسمی فلسطین وفا گزارش داد، نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز با هدف تخریب «سیستماتیک» زیرساخت‌ها به شهر طولکرم و اردوگاه آن یورش بردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی پس از هجوم به ورودی شمالی طولکرم به سمت محله «البلاونه»، در محورهای مختلف مستقر شده و تک تیراندازان خود را در پشت‌بام ساختمان های بلند مستقر کردند.
صهیونیست‌ها همچنین با بولدوزرهای خود چند خیابان را تخریب کردند.
در همین راستا، شاخه گردان‌های القدس در طولکرم اعلام کرد: در محورهای مختلف با اشغالگران درگیر شدیم و با چند کمین ضربات سختی را به آنها وارد کردیم.
از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.