تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۱۲
کد خبر : 23796

قیمت موتور سیکلت برقی کویر یزد

قیمت موتور سیکلت برقی کویر یزد

موتور سیکلتهای برقی نیازی به رکاب زدن ندارند و بدون قطعات جانبی مانند گیربکس، کاربراتور و زنجیر چرخ می تواند برای فرد بسیار راحت بوده و نگران خراب شدن آنها نباشد. این باتریها را می توان به مدت زمان طولانی به حرکت در آورد و مسافتهای زیادی را با آن طی  کرد بدون آن که

موتور سیکلتهای برقی نیازی به رکاب زدن ندارند و بدون قطعات جانبی مانند گیربکس، کاربراتور و زنجیر چرخ می تواند برای فرد بسیار راحت بوده و نگران خراب شدن آنها نباشد.

این باتریها را می توان به مدت زمان طولانی به حرکت در آورد و مسافتهای زیادی را با آن طی  کرد بدون آن که خراب و یا از کار بیوفتد.

همان طور که می دانید قیمت موتور سیکلت برقی بر اساس یک سری نکات مورد ارزیابی قرار می گیرد و هر چه باتری آن پر قدرت تر باشد مسلما قیمت بیشتری دارد.

شاید برایتان جالب باشد موتور سیکلت برقی یزد اگر در سطح شهر حرکت کنند جریمه از سمت راهنمایی رانندگی نمی شوند و عوارض سالیانه را در پی نخواهند داشت، اما برای حفظ امینت جان خود و افراد دیگر می بایست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد تا سبب مشکلات پیچیده و به خطر افتادن جان فرد نشود.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است در زمان استفاده از این موتورها به هیچ عنوان نگذارید تا باتری آن به طور کامل خالی شود، زیرا عمر باتری کاهش پیدا می کند و خیلی زود بلا استفاده می شود پس بهتر است از باتری آن به خوبی محافظت کنید تا نیاز به خریدن مجدد باتری نباشید.

همین طور که می دانید این باتریها قیمتهای بسیار بالایی دارند و ممکن است به اندازه خود موتور سیکلت هزینه در بر داشته باشد، زیرا قطعه ی اصلی این موتور می باشد و مانند قلب یکی از مهمترین اجزا در موتور به شمار می رود.

موتور سیکلت کویر برقی

در حال حاضر یکی از برندهای معروف موتور سیکلت برقی، کویر می باشد که در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید که این موتور نیاز به سوختهای فسیلی مانند بنزین سوپر و گازوئیل ندارد و برای روشن شدن و حرکت نیاز به انرژی برق دارد، این انرژی به دلیل آن که آلودگی ایجاد نمی کند به سوخت پاک معروف شده است.

در صورت تمام شدن شارژ باتری موتورسیکلت کویر برقی می توانید خود را سریعا به مکانی که برق دارد برسانید و باتری موتور را به راحتی در آن مکان شارژ نمایید.

استفاده از کلاج و دنده برای برخی از افراد در موتور سواری کار بسیار دشواری است به همین دلیل تولیدکنندگان اقدام به تولید موتور برقی نموده اند، استفا ده از این موتور نیاز به کلاج و دنده ندارد و کار کردن با آن راحت و آسان می باشد.

در بین موتورهای تولید شده در بازار، موتور برقی یکی راحت ترین آنها می باشد که در صورت خراب شدن نیاز به هزینه هنگفت برای تعمیر آن نمی باشد.

نکته ای که باید هنگام خرید موتور برقی به آن توجه کنید، باتری آن است بدین صورت که باید قدرت و طول عمر آن را بررسی نمایید چرا که عمر مفید برای هر باتری باید 10 سال باشد و با هر سال تعویض آن هزینه زیادی را در بر خواهد داشت.

افرادی که منتظر ماندن در صف بنزین برای آنها عذاب آور است یا این که وقت کافی برای اینکار ندارند، موتور سیکلت برقی برای آنها بهترین گزینه است چرا که به راحتی می توانند باتری آن را در منزل شارژ نموده و در طول روز از آن استفاده نمایند.

موتور سیکلت برقی یزد

یکی از وسایل نقلیه پرطرفدار که دارای سر و صدای کمی می باشد، موتور سیکلت برقی یزد می باشد که می توانید این وسیله نقیله را از بهترین نمایندگیها که در سراسر کشور وجود دارند، خریداری کنید.

برای تعمیر این موتور نیاز به هزینه آنچنانی نمی باشد چرا که در آن هیچگونه ماده ای مانند روغن و بنزین استفاده نمی شود و تنها چیزی که باید برای تعمیر آن هزینه کنید لاستیک و لنت آن می باشد.

در نگاه اول موتورسیکلت برقی یزد با بنزینی قابل تشخیص نمی باشند اما با کمی دقت به قطعات آن می توانید آنها را تشخیص دهید چرا که موتور برقی سیلندر و پیستون ندارند و این قطعات مخصوص موتوری است که با بنزین کار می کند همچنین برای راه اندازی این موتورها نیاز به کلاج و دنده نمی باشد به همین دلیل هنگام تولید آن بر روی آن قرار نگرفته است.

افرادی هستند که نمی توانند از موتورهای بنزینی استفاده کنند و ترس زیادی برای استفاده از آن دارند یا این که نمی توانند با کلاج و دنده آن ارتباط برقرار نمایند به همین دلیل بهترین گزینه برای این افراد موتور سیکلت برقی می باشد که هیچ گونه از این موارد را دارا نمی باشند و استفاده از آن بسیار راحت است. اگر به دنبال یک موتور سیکلتی هستید که بتوانید به راحتی از آن استفاده نمود، موتور سیکلت برقی می باشد که هزینه زیادی برای تعمیر آن نخواهند پرداخت.

در موتور سیکلت برقی باک بنزین به تقلید موتورهای بنزینی در جلوی آن تعبیه شده است ولی دیگر با این تفاوت که در آن باتری موتور قرار می گیرد. یکی از مهمترین ویژگی که این موتور دارد این است که نیاز به هزینه بنزین نمی باشد و می توانید باتری آن را در منزل شارژ کنید بدون این که وقت زیادی در صف بنزین تلف کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.