تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 40098

تیم‌ملی در قرق کاتاروهای تبریزی

تیم‌ملی در قرق کاتاروهای تبریزی

تیم‌ملی تمام تبریزی کاتای کشورمان با حضور سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی حق نظری و یحیی پیشه زاری کاتارو های اهل آذربایجان‌شرقی و عضو تیم شاهین با هدایت احد شاهین ماه گذشته در مرحله رده‌بندی لیگ کاراته وان سری‌آ قبرس با غلبه بر ایتالیا موفق به کسب عنوان سومی این رقابت‌ها شده و گردن آویز

تیم‌ملی تمام تبریزی کاتای کشورمان با حضور سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی حق نظری و یحیی پیشه زاری کاتارو های اهل آذربایجان‌شرقی و عضو تیم شاهین با هدایت احد شاهین ماه گذشته در مرحله رده‌بندی لیگ کاراته وان سری‌آ قبرس با غلبه بر ایتالیا موفق به کسب عنوان سومی این رقابت‌ها شده و گردن آویز برنز را از آن خود کرد.
ملی‌پوشان اوایل آبان‌ماه راهی بوداپست می‌شوند تا در مسابقات جهانی شرکت کنند.
آخرین جلسه تمرینی تیم‌ملی در تبریز صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن هیات کاراته آذربایجان‌شرقی برگزار شد و ملی‌پوشان آخرین دستورات شاهین را مرور کردند.
سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی حق نظری و یحیی پیشه زاری به همراه کاتاروی محبوب تبریزی “فرزاد صفوی” عازم مسابقات جهانی مجارستان ۲۰۲۳ خواهند شد.

تبریز قطب کاتای ایران است
احد شاهین، سرمربی تبریزی تیم‌ملی کاتای ایران، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال جاری در چهار تورنمنت جهانی شرکت کردیم و با ۸۰ درصد از رقبای‌مان آشنا هستیم. رقابت در مسابقات جهانی بسیار نزدیک است و امیدواریم موفق باشیم.
شاهین ادامه داد: ورزشکاران نیازمند حمایت مسئولین هستند. این تنها به موارد مادی ختم نمی‌شود و مسئولان باید به معنای واقعی در کنار ورزشکاران باشند. شهرام دبیری بلافاصله پس از انتصابش به عنوان رئیس شورای شهر تبریز از فرزاد صفوی که بیش از یک ماه از قهرمان شدنش در مسابقات آسیایی می‌گذشت تجلیل کرد اما دیگر مسئولین حرکتی نکردند و از استاندار، عابدین خرم و شهردار، یعقوب هوشیار گله‌مند هستم.
سرمربی تیم‌ملی کاتا با بیان اینکه تبریز قطب کاتای ایران است و پتانسیل بسیاری در این شهر وجود دارد گفت: متاسفانه امکانات مناسبی برای ملی‌پوشان فراهم نشده است و با کمترین امکانات بیشترین افتخارات را کسب کرده‌ایم.

فرزاد صفوی، قهرمان تبریزی پاراکاراته آسیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مسابقات مالزی قهرمان شدم. این لطف امام حسین (ع) بود. برای قهرمانی به بوداپست می‌روم و امام حسین (ع) به من کمک خواهد کرد که به این مهم دست پیدا کنم.
او در خصوص حرکت پهلوانانه‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا و بالا بردن دست رقیب شکست خورده خود گفت: هیچ کسی بازنده نیست. من دست حریفم را بالا بردم و او را تشویق کردم اگر ممکن باشد باز هم این‌ کار را انجام می‌دهم.
سهند اسلامی، کاتاروی تبریزی تیم‌ملی کاتای ایران نیز به ایسنا گفت: سهند اسلامی حدود ۸۰ درصد از تیم های حاضر در لیگ جهانی قبرس رقبای ما در مسابقات جهانی خواهند بود. از مربیان تیم‌ملی، احد شاهین و سعید نیکوخصلت، بابت حمایت بی بدیل‌شان تشکر می‌کنم. تیم از آمادگی کافی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم روی سکو برویم.‌
وی افزود: تیم های حاضر در مسابقات جهانی قدرتمند هستند. ما همانند سایر تیم‌ها برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و هدف اصلی‌مان کسب مدال است.
مهدی حق‌نظری، دیگر کاتارو تیم‌ملی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. با حمایت‌های مربیان‌مان، احد شاهین و سعید نیکوخصلت، آماده‌تر از همیشه به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی هستیم.
وی افزود: خودمان را در مسابقات قبرس ثابت کردیم. هیچ چیز غیرممکن نیست و می‌توانیم قهرمانی را به دست آوریم. هیچ مسئولی از ما حمایت نکرده است. حتی در تمریناتمان یک بار هم حضور پیدا نکرده‌اند اما همچنان با امید ادامه می‌دهیم.
صدرا شیدزی، ملی‌پوش کاتاروی ایران در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در دو مسابقه اخیر لیگ جهانی به مقام سوم دست پیدا کردیم و تیم در شرایط خوبی قرار دارد و آماده هستیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی برای ایران در مسابقات جهانی در دسترس است یا خیر؟ افزود: تمام تیم‌ها آماده و قدرتمند هستند ما هم جزو مدعیان هستیم. به خودمان ایمان داریم و انشالله بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.
به گزارش ایسنا، مسابقات کاراته قهرمانی جهان ۲۰۲۳، ۲ لغایت ۷ آبان‌ در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.