تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 48263

زهرا نعمتی به پارالمپیک پاریس اعزام می‌شود؟

زهرا نعمتی به پارالمپیک پاریس اعزام می‌شود؟

میلاد وزیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعداد سهمیه‌های تیروکمان در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: با سهمیه‌ای که غلامرضا رحیمی در مسابقات بین‌المللی فزاع امارت کسب کرد در مجموع ۷ سهمیه برای تیروکمان جهت شرکت در پارالمپیک پاریس کسب شده است. البته سهمیه به نام کشور است نه فرد. بنابراین هر کسی که بتواند در

میلاد وزیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعداد سهمیه‌های تیروکمان در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: با سهمیه‌ای که غلامرضا رحیمی در مسابقات بین‌المللی فزاع امارت کسب کرد در مجموع ۷ سهمیه برای تیروکمان جهت شرکت در پارالمپیک پاریس کسب شده است. البته سهمیه به نام کشور است نه فرد. بنابراین هر کسی که بتواند در اردوها و مسابقات انتخابی بالاترین رکورد را نسبت به فردی که سهمیه کسب کرده به ثبت برساند در لیست نفرات اعزامی به پارالمپیک قرار خواهد گرفت.
وی درباره وضعیت زهرا نعمتی برای حضور در پارالمپیک پاریس گفت: وی باید در اردوها شرکت کند و رکورد بزند تا وضعیتش برای اعزام به پارالمپیک مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد، اگر در اردوها شرکت نکند احتمال اعزام او به پارالمپیک وجود ندارد. در حقیقت چون می‌خواهیم تیم باکیفیت و مدال آوری را به پاریس اعزام کنیم تنها کماندارانی به پارالمپیک اعزام می‌شوند که شانس کسب مدال داشته باشند و بالاترین رکوردها را در اردوها به ثبت برسانند.
سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان همچنین در خصوص عملکرد غلامرضا رحیمی و زندی در آخرین مرحله مسابقات انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در امارات اظهار کرد: چون بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین کمانداران هیچ اردو و تمرینی نداشتند و تنها با یک هفته اردو در این تورنمنت شرکت کردند عملکردشان راضی کننده بود و موفق به کسب یک مدال نقره و سهمیه پارالمپیک پاریس شدیم. البته انتظار کسب دو سهمیه داشتیم تا با تیم کاملی به پاریس برویم که متاسفانه محقق نشد. به هر صورت این نتیجه در شرایطی حاصل شد که کمانداران اعزامی از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتند و با یکسری مشکلات از جمله نبود زمین تمرینی مواجه هستیم.
وزیری همچنین از برگزاری اردوی آمادگی کمانداران در اسفند خبر داد و گفت: در این اردو تمام کمانداران حاضر در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حضور خواهند داشت حتی از زهرا نعمتی نیز برای حضور در اردو دعوت به عمل آوردیم تا با ارزیابی ورزشکاران در این اردو و با برگزاری مسابقات انتخابی بتوانیم لیست کمانداران اعزامی به مسابقات جهانی چک را نهایی کنیم. در مسابقات انتخابی تمام کمانداران حتی آن هایی که عضو تیم ملی نیستند حق شرکت دارند تا با ارزیابی عملکرد کمانداران بتوانیم بهترین‌ها را برای مسابقات چک انتخاب کنیم.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل فضای تمرینی کمانداران مرتفع شده است یا خیر؟ گفت: هنوز جای ثابتی ندارند و قرار است در سال جدید با همکاری فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک فضای مشخصی که خاص خود ورزشکاران پاراتیروکمان باشد در نظر گرفته شود تا کمانداران بدون دغدغه تمرینات خود را برای حضور در پارالمپیک پاریس پیگیری کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.