تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
کد خبر : 23865

قیمت ماهی آنجل مونو رنگی

قیمت ماهی آنجل مونو رنگی

در اکثر کشورهای جهان اگر به دنبال یک ماهی زیبا و پرطرفدار بگردید به شما ماهی آنجل را نشان خواهند داد. بهتر است بدانید این نوع ماهی مانند ماهی زینتی رنگی به دلیل منطقه خاصی که در آن زندگی می کند باعث شده تا از رنگهای متنوع و همچنین فرمهای متنوع تری نیز برخوردار باشد. لازم به

در اکثر کشورهای جهان اگر به دنبال یک ماهی زیبا و پرطرفدار بگردید به شما ماهی آنجل را نشان خواهند داد. بهتر است بدانید این نوع ماهی مانند ماهی زینتی رنگی به دلیل منطقه خاصی که در آن زندگی می کند باعث شده تا از رنگهای متنوع و همچنین فرمهای متنوع تری نیز برخوردار باشد.

لازم به ذکر می باشد که این نوع ماهیها بسیار حساس بوده و همچنین یکی از خصوصیات این نوع ماهیها در زمینه کم توقع بودن آن است که نیاز زیادی به غذا ندارند. بهتر است بدانید این نوع از ماهیها از تنوع غذایی بسیار زیادی برخوردار می باشند، به طوری که از کرم توبیفکس، بچه ماهی، خوراک فرشته ماهی لارو پشه، دل گاو، میگو، میگو آرتمیا و غیره می توانند به عنوان غذای خود استفاده نمایند.

برخی از شرکتهای رقیب قیمت ماهی آنجل را گران اعلام کرده اند که همین مسئله باعث نارضایتی افراد درون جامعه شده و همچنین موجب شده تا فروش این دسته از شرکتها بسیار کاهش پیدا نماید.

بهتر است بدانید شرکت مربوطه ما قبل از آنکه به فکر سود مجموعه خود باشد اول از همه به دنبال جلب رضایت مشتریان است از همین رو با در نظر داشتن وضعیت اقتصادی مردم درون کشور تصمیم بر کاهش قیمت محصولات خود گرفته است که همین مسئله سبب شده تا در ظرف مدت زمان کوتاهی فروش ماهیهای ما دو برابر نیز شود و همچنین این مسئله سبب شده تا رضایت بالای مشتریان را در بر داشته باشیم.

ماهی آنجل مونو

ماهیانی که در دریا و درون آبهای گرم وجود دارند یکی از بهترین ماهیانی می باشند که برای نگهداری در منزل عالی می باشد زیرا با شرایطهای آب و هوایی مختلفی سازگاری دارند ماهی آنجل مونو یکی از بهترین نوع این ماهیها برای نگهداری می باشد که دارای ویژگی اخلاقی بسیار مناسبی می باشد.

همانطور که میدانیم ماهی گلدفیش و آنجل می تواند با شرایطهای مختلف سازگاری داشته باشد این ماهی نوعی ماهی زینتی به شمار می آید که شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

همان طور که می دانید ماهی آنجل مونو در تعداد 5 تایی وجود دارند که اگر به صورت تکی یا اگر به صورت دوتایی نگهداری شوند ممکن است پس از گذشت چند وقت این ماهیا دچار خشم شوند و حالت عادی و طبیعی خود را دارا نباشند.

نگهداری این ماهیها اگرچه به ظاهر آسان به نظر می رسد ولیکن باید دقت داشته باشید که به نکات ریز و اساسی توجه داشته باشید تا بتوانید از این ماهیا به آسانی نیز مراقبت کنید و در مدت زمان کم این ماهیارا پرورش داده و تعداد زیادی از آن را به تولید برسانید.

 شما اگر فردی می باشد که در نگهداری ماهی حرفه ای نمی باشد ما به شما توصیه می کنیم از این ماهیها نگهداری نکنید زیرا نگهداری نسبتا آسانی را دارد ولی خلق و خوی خشنی را دارا می باشد که شما باید نوجه داشته باشید زمانی که ماهی جدیدی را درون آکواریوم رها کردید خشمگین نشود.

این ماهیها به قدری خوب هستند که پس از ورود ماهی دیگر به درون آکواریوم و خشن شدنشان خودشان آرام شده و با بقیه ی ماهیها خو می گیرند یکی از عواملی که باید در نظر داشته باشید نوع زندگی این ماهی می باشد.

ماهی آنجل رنگی

به دلیل آرام بودن این مدل ماهی افراد زیادی به آن علاقه دارند، ماهی آنجل از گونه ماهیهایی می باشد که تنوع رنگی بالایی دارد اما معمولا آنجل سیاه طرفداران بیشتری دارد ولی گفته می شود که حساس تر از بقیه است. طرحها و رنگهای متنوعی که این ماهی دارد باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند و قرار دادن آنها با رنگهای مختلف داخل آکواریوم می تواند زیبایی آن را دوچندان کند.

 در خصوص پرورش ماهی آنجل بهتر است بدانید که جفتهای یکنواختی را تشکیل می دهد و نحوه تخم گذاری آن روی یک سطح عمودی می باشد.

 بنابراین اغلب پرورش دهندگان ماهی آنجل رنگی یک تخته سنگ یا لوله پلاستیکی عمودی را در محل نگهداری آن قرار می دهند. هنگامی که ماهیها تخم گذاری کردند می توانید آکواریوم را همراه با تخمها و والدین آنها رها کنید تا ماهیهای آنجل از تخمهای خود مراقبت کنند.

 اما توجه داشته باشید که نباید بیش از حد به آکواریومها نزدیک شوید و هیچ استرسی برای ماهیها به وجود نیاورید.

یکی از معایبی که این روش دارد احتمال خورده شدن تخمها توسط والدین می باشد که در صورتی ایجاد می شود که احساس ناامنی برای آنها به وجود آید اما مزیتهایی نیز دارد که از قبیل رسیدگی والدین به تخمها و اکسیژن رسانی به آنها می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.