تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
کد خبر : 22940

قیمت شیردوش دستی اونت

قیمت شیردوش دستی اونت

بهترین غذا برای نوزاد شیر مادر است. اما برخی مادران پس از تولد فرزند خود باید به کار سابق خود باز گردند به همین دلیل با خرید شیردوش دستی اونت به خود بسیار کمک می کنند. در این زمان ها که مادران شاغل هستند یک شیردستی میتواند بسیار کمک کننده واقع شود. شیر مادر به

بهترین غذا برای نوزاد شیر مادر است. اما برخی مادران پس از تولد فرزند خود باید به کار سابق خود باز گردند به همین دلیل با خرید شیردوش دستی اونت به خود بسیار کمک می کنند.

در این زمان ها که مادران شاغل هستند یک شیردستی میتواند بسیار کمک کننده واقع شود. شیر مادر به مدت 6 ساعت در دمای محیط و 2 تا 3 روز در دمای یخچال سالم می ماند. بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید شیردوش دستی اونت، شیرخود را برای زمان های مورد نظرتان ذخیره کرده و به کودکتان بدهید.

مجموعه ما با کیفیت ترین و مناسب ترین شیردوش های دستی را تولید می کند که به دلیل کیفیت بالای محصولات خود جزو یکی از بهترین شرکت های ایران در زمینه تولید شیردوش دستی نیز به حساب می آید. مجموعه بزرگ آراد برندینگ شیردوش دستی اونت خود را طوری طراحی کرده است که نیازی نیست برای پمپاژ به جلو خم شوید.

حتی زمانی که شما به صورت صاف نشسته اید، شیر به صورت مستقیم از سینه ی شما به داخل بطری منتقل نیز می شود. این یعنی شما می توانید هنگام پمپاژ، راحت بنشینید. همچنین راحت نشستن با آرامش زیاد باعث می شود شیر راحت تر خارج شود.

بر روی شیردوش دستی اونت، بالشتک شیردوش اونت با بافت نرم و مخملی تعبیه شده که باعث تحریک راحت و ملایم جریان شیر می شود و احساس گرما به پوست می دهد. این پد طوری طراحی شده که می تواند مانند دهان نوزاد سینه ی شما را به آرامی تحریک کند.

قیمت شیردوش دستی wee

امروزه با توجه به عوامل مختلف نظیر سطح اقتصادی حاکم بر بازار، سلایق مشتریان، استفاده از مواد اولیه مرغوب قیمت شیردوش دستی wee  قابل بررسی می باشد. اگر می خواهید نسبت به قیمت شیردوش دستی wee و نحوه خرید آن  اطمینان حاصل نمایید، با مراجعه به وب سایت مجموعه ما قادر هستید تا نسبت به این امر راهنمایی های لازم را دریافت کنید

در حال حاضر با توجه به وجود رقبای فراوان در بازار، اقسام محصولات شیردوش با قیمت های متفاوت و رقابتی تولید و عرضه می شود که خاطرنشان نماییم که مجموعه تولیدی ما قیمت شیردوش دستی wee را با نرخ مقرون به صرفه ای در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار می دهد.

یکی از مسائلی که همواره مورد بحث قرار می گیرد، بهره گیری از انواع شیردوش دستی و مکانیکی می باشد که بدین منظور ما مدل وی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ابتدا لازم است تا در مورد شیردوش دستی وی مطالبی را بیان نماییم.

این محصولات ذکر شده با دارا بودن ساختاری ساده و کاربری آسان از پراستفاده ترین محصولات جهت مکش شیر مادران می باشد که در مدل شیردوش دستی وی شاهد قابلیت ثابت و یکنواختی هستیم که کار مادران را بسیار آسان نموده است.

نوع دیگری از این قبیل محصولات وجود دارد که به شیردوش مکانیکی خطاب می شود و به علت سرعت نسبتاً بالای خود از فروش بالایی نیز برخوردار بوده و عمل مکش را  به سرعت انجام می دهد. این شیردوش ها با دارا بودن الگوریتم خاصی قابلیت تنظیم مکش را نیز دارند و از این بابت استفاده از آن بسیار کاربر پسند می باشد.

شیردوش دستی اونت

یکی از بهترین محصولات تولید شده در چندین سال اخیر را می توان اشاره  به شیردوش دستی اونت کرد. این محصول با کیفیتی بالا در زمانی کم طوری مورد استقبال قرار گرفت که باعث شد شرکت این محصول را به تولید زیاد و انبوهی برساند تا به دست تمامی مشتریان خاص و عزیز خود برسد

طراحی کوچک و سبک شیردوش دستی اونت باعث شده است تا به راحتی به روی سینه قرار بگیرد. دسته ی کوچک و سبک، زمینه ی کنترل کامل شما برروز شیردوش و پمپاژ را فراهم می کند. شما می توانید حتی در هنگام حرکت هم از این شیردوش دستی نیز استفاده کنید.

سر شیشه پهن این محصول به دلیل شباهت به سینه مادر باعث می شود که سر شیشه به صورت طبیعی در دهان کودک محکم شود و شیر خوردن را برای کودک آسان کند.

برای مادران شیرده دلایل خاص و مختلفی وجود دارد تا از شیردوش دستی استفاده کنند. یکی از این دلایل می تواند این باشد که پوست مادر به بیماری هایی دچار باشد و شیرخوردن مستقیم از سینه، میکروب ها یا ترشحات و التهابات را به بدن ضعیف و بی دفاع نوزاد منتقل کند.

شیردوش دستی اونت فاقد مواد مضر شیمیایی می باشد که برای بدن نوزاد و مادر است و تماس مستقیم آن با نوک سینه و شیرمادر هیچ مشکلی برای آن ها به وجود نخواهد آورد. این محصول، مکشی قوی و راحتی دارد و جنس بطری آن هم از طلق است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.