تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کد خبر : 23393

قیمت سیم مفتول آهنی

قیمت سیم مفتول آهنی

به طور کلی سیم مفتولها سیمهای تک رشته ای با سطح مقطعی گرد هستند و دارای یک فلز هادی می باشند و در عین منعطف بودن از مقاومت بالایی هم برخوردارند. مفتولها دارای انواع مختلفی همچون سیمهای فابریک، انواع غیر فابریک، مفتولهای گالوانیزه گرم و سرد، انواع سیاه و سفید و غیره می باشند. بدلیل

به طور کلی سیم مفتولها سیمهای تک رشته ای با سطح مقطعی گرد هستند و دارای یک فلز هادی می باشند و در عین منعطف بودن از مقاومت بالایی هم برخوردارند.

مفتولها دارای انواع مختلفی همچون سیمهای فابریک، انواع غیر فابریک، مفتولهای گالوانیزه گرم و سرد، انواع سیاه و سفید و غیره می باشند.

بدلیل اینکه در ساخت سیم مفتولها از هیچ پوششی برای سطح آنها استفاده نمی شود از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند تا از مقاومت قابل قبولی در برابر انواع آسیبها برخوردار باشند اگر شما مایلید تا فرآیند تهیه این سیم ها را از نزدیک مشاهده نموده و با انواع آنها آشنا شوید به شما پیشنهاد می دهیم که به مقالات مرتبط ما در سایت آراد برندینگ سری بزنید.

سیم مفتولهای گالوانیزه از طریق گالوانیزه کردن مفتول سیاه تولید می شوند که این مساله باعث می شود تا مفتول در برابر اکسیده شدن و همچنین زنگ زدگی مقاوم شود و قابل استفاده در هر نوع شرایط جوی باشد.

معمولا سیم مفتولها از نظر تولید به دو دسته سیم مفتول فابریک و سیم مفتول کششی تبدیل می شوند که فابریکها همانطور که از نامشان پیداست تولید شده اصل و مستقیم از خود کارخانه می باشند و سیم مفتولهای کششی نیز طی عملیاتهای دیگر به وجود می آیند که می توانید آنها را مطالعه کنید.

بهتر است بدانید که در هر مرکز طریقه فروش این کالا متفاوت است به طور مثال بعضی از مراکز سیم مفتول را به صورت متری به فروش می رسانند اما بعضی از مراکز دیگر آن را به صورت کیلویی به فروش می رسانند.

همچنین برخی از مکانها آنها را به صورت عمده به فروش می رسانند و برخی دیگر تنها به صورت جزئی که البته همیشه خرید به صورت عمده و کلی بهتر است و بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سیم مفتول آهنی

سیم مفتولهای آهنی در انواع مختلفی همچون نازک، ضخیم و روکش دار تولید می شود ضمن اینکه به طور کلی سیمهای مفتولی در دو نوع سیاه و سفید تولید می شوند که انوع سیاه آن برخلاف انواع سفید از فلز گالوانیزه تولید نمی گردد.

از ویژگیهای سیم مفتول آهنی می توان به قابلیت خم شدن و انعطاف آن اشاره کرد که در کنار مقاومت بالایی که دارد می توان آنرا به صورت تابیده شده و بافته شدهه در آورد.

سیمهای مفتول آهن هم دارای انواع سفید و سیاه می باشند که با قیمتهای مختلفی در بازار عرضه می شوند و در صنایع مختلف و همچنین ساختمان سازی از انواع سیم مفتول مخصوصا مفتولهای آهنی استفاده زیادی می شود.

در فرایند تهیه مفتولهای گالوانیزه گرم در مرحله ابتدایی مفتولهای سیاه را در مجاورت حرارت قرار می دهند و در مرحله بعد آنها را در داخل وانهایی که حاوی روی مذاب شده هستند غوطه ور می کنند که باعث نشکیل یک لایه از روی بر روی سطح آنها می شود همچنین این مفتولها نسبت به انواع سرد دارای سطح صافتری هستند.

قیمت سیم مفتول

سیم مفتول یک محصول فولادی است کهدر صنایع استفاده و کاربرد بسیاری دارد و قیمت خرید سیم مفتول در بازار موجود می باشد.

با توجه به مقدار مورد نیازتان و اندازه مدنظر می توانید آنها تهیه کرده و استفاده نمائیدیکی از مهمترین آیتمهای تعیین کننده قیمت سیم مفتول جنس آن است سیم مفتول در انواع مختلفی تولید می گردد که هر کدام از آنها در صنایع مختلفی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصول می تواند در هر جنس و سایزی تولید شده و مورد استفاده قرار بگیرد این محصول از آهن و الیاژهای مختلف ساخته می شود که کشسانی و تحمل وزن آن را بالا برده و می توان از آن به عنوان سیم بکسل یا مصارف دیگری مانند سیم برق استفاده نمود.

این محصول همچنین در مجسمه سازی به عنوان نگه دارنده استفاده می شود و در صنایع برق برای انتقال برق مورد استفاده قرار می گیرددر ساخت شیشه های فایبر گلاس و در صنایع جواهر سازی، طلاسازی و ساخت زیورآلات نیز از سیم مفتول نازک استفاده می شود.

همه خریداران عزیز می توانند با مراجعه به سایت ما تمامی مدلها و سایتها مختلف سیم مفتول را مشاهده کرده و با مقایسه و بررسی کالا خرید خود را به طور مطمئن انتخاب و سفارش دهند و پرداخت هزینه را از درگاه بانکی به صورت انلاین انجام دهند همچنین می توانند با خرید از سایت ما کالا را درب منزل خود بدون اتلاف وقت و در اسرع وقت بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی دریافت نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.