تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
کد خبر : 23879

قیمت ریش تراش دستی آلمانی

قیمت ریش تراش دستی آلمانی

ریش تراش چرخشی دارای تیغهای دایره ای شکل است که با حرکات دایره ای بر روی پوست حرکت می کنند و باعث قطع شدن موهای صورت می شوند، در مدل فویلی که شامل تیغ و شبکه توری می باشد به شکل استوانه ای طراحی شده است و تیغها به سمت چپ و راست حرکت می

ریش تراش چرخشی دارای تیغهای دایره ای شکل است که با حرکات دایره ای بر روی پوست حرکت می کنند و باعث قطع شدن موهای صورت می شوند، در مدل فویلی که شامل تیغ و شبکه توری می باشد به شکل استوانه ای طراحی شده است و تیغها به سمت چپ و راست حرکت می کنند و کار اصلاح را انجام می دهند، مدل تریمر هم نوع خاصی از ماشین ریش تراش است که جهت کوتاه کردن موی سر و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. انواع ریش تراش را می توان با توجه به نوع پوست انتخاب و خریداری کرد، به عنوان نمونه افرادی که پوست حساسی دارند، بهتر است از ریش تراش فویلیاستفاده کنند، زیرا این نوع ریش تراش کمتر در تماس با پوست قرار می گیرد و فقط تیغ استوانه ای آن بر روی پوست حرکت می کند و کار اصلاح صورت را انجام می دهد، اما در نوع چرخشی به سبب اینکه آن را بر روی صورت می چرخانند، ممکن است برای این افراد حساسیت ایجاد نماید.

با توجه به اینکه مدلهای مختلف و برندهای متنوعی از ریش تراش در بازار موجود است، رنج قیمت ریش تراش بسیار وسیع است و مصرف کنندگان برای بهره مندی از یک انتخاب مناسب و رضایت بخش، ابتدا باید مدل ریش تراش متناسب با پوست خود را انتخاب کنند و سپس با توجه به بودجه ای که دارند، بهترین برند را با هزینه مناسب خریداری نمایند. افرادی که بودجه مناسبی برای خرید ریش تراش دارند و اولین تجربه را در خرید این دستگاه دارند، بهتر است برندهای با قیمت متوسط را خریداری کنند تا تجربه آنها در خرید بعدی کمک کند و در مرحله بعد دستگاه مناسب تری را خریداری کنند. خرید اینترنتی این محصول بسیار مناسب است، زیرا تنوع انواع ریش تراش بسیار زیاد است و مشتریان می توانند با دسترسی به بهترین عرضه کنندگان، خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند و خریداران می توانید انواع ریش تراش را در مدلهای دلخواه و با کمترین هزینه به صورت سفارشی تهیه کنند.

ریش تراش دستی

ماشین اصلاح سر و صورت از جمله ماشینهای پرمصرف بوده است که در انواع متفاوت برقی شارژی و دستی تولید می شود ریش تراش ضد آب یکی از نمونه های بارز و پرطرفدارتر ماشین اصلاح بوده که به خاطر کیفیت استفاده خیلی خوب بازار خرید و فروش پر رونقی را به خود اختصاص داده است. این دستگاه کوچک به روشهای متفاوت از جمله به صورت مرطوب و یا خشک می تواند اصلاح صورت را به خوبی انجام بدهد و این ویژگی خوب که راه های مختلف را برای مصرف کننده ارائه می‌دهد مورد توجه واقع شده و باعث گردیده که امروزه نه تنها در سطح بازارهای داخلی بلکه از سوی کشورهای خارجه و همسایه هم تقاضا برای خرید آن وجود داشته باشد. و خوشبختانه کشور ما ایران هم در زمینه تولید ماشین ریش تراش ضد آب در برندهای گوناگون پیشرفتهای قابل توجهی داشته باشد و زمینه صادرات و تجارت را هم فراهم آورده است که به نوبه خود در حمایت از تولید داخلی کشور توانسته موثر باشد.

ماشینهای اصلاح انواع مختلفی را شامل می‌شوند که از همه نوع آن استفاده زیاد است ریش تراش دستی با دسته ورق استیل در مارکهای متفاوت و همچنین در وزنهای سبک و سنگین تولید داشته ولی شما باید از ویژگی های نوع اصل این ماشین اصلاح اطلاعات کافی داشته باشید. تا بتوانید یک خرید عالی داشته باشید در زمینه خرید کردن دستگاه اصلاح دستی پشتیبانی سایت اینترنتی ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند که در کنار هزینه واقعی که برای خرید این وسیله پرداخت می کنید نوع اصل آن را تهیه کنید

.

ریش تراش آلمانی

مارک و سازنده های متنوعی از محصولات حذف موی زائد در بازار موجود است که بدون شک کیفیتهای متنوعی دارند اما می توان گفت یکی از بهترین و با کیفیت ترین آن، ریش تراش هلندی و ژیلت زنانه تهران می باشد که مارک شناخته شده ی فیلیپس را شامل می شود. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، از دیر باز از ریش تراش استفاده می شده است که تا به امروز شکل و شمایل جدید و پیشرفته تری به خود گرفته اند به طور کلی در بازار دو نوع ریش تراش وجود دارد، ریش تراش دستی و ریش تراش برقی. ریش تراس دستی: این نوع ریش تراش، در واقع شکل ابتدایی تر از این وسیله هستند که اغلب دارای دسته پلاستیکی و یکیا چند تیغ درون قاب پلاستیکی می باشد که از آنها با عنوان ژیلت نیزیاد می شود.

بدون شک از جمله با کیفیت ترین و شناخته ترین نوع از ریش تراشهایی که در سطح بازار جهان به فروش می رسد، ریش تراش آلمانی است، “ریش تراش آلمانی براون” و “ریش تراش آلمانی موزر” یکی از دو برند مطرح در دنیا است که شهره جهانی دارد، این دو برند از جمله برندهای قدیمی در ساخت و تولید وسایل الکترونیکی چون ریش تراش برقی است که همواره تولیدات خود  را بروز و پیشرفته تر می کنند. برند آلمانی براون برای اولین بار  در تولید ریش تراش برقی از تکنولوژی ضد آب بودن استفاده کرد که اینویژگی در ریش تراش از جمله خصوصیت برتر در آن است که اغلب این وسیله در مکان مرطوب چون حمام استفاده می شود که ضد آب بودن، می تواند مزایای زیادی داشته باشد. با توجه به مطالب بالا می توان گفت مجموعه ما در زمینه فروش با کیفیت ترین نوع از ریش تراش از برندهای مطرح جهانی، بسیار فعال می باشد که اصالت کالا از جمله ویژگیهای این محصولات است. مرکز ما سعی دارند کلکسیونی از بهترین ریش تراشها در فروش خود داشته باشد، که تمام آنها قابل فروش به سراسر ایران می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.