تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 36661

قهرمانی واترپلوی یزد در مسابقات استعدادهای برتر کشور

قهرمانی واترپلوی یزد در مسابقات استعدادهای برتر کشور

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش، علی جوادی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات واترپلوی استعدادهای برتر کشور گفت: استان تهران در یازده رشته میزبان این رقابت‌ها خواهد بود و رشته واترپلو به‌عنوان اولین رویداد در سطح خوبی برگزار شد. علی جوادی افزود: استان تهران در جریان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های اسکیت، تنیس روی

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش، علی جوادی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات واترپلوی استعدادهای برتر کشور گفت: استان تهران در یازده رشته میزبان این رقابت‌ها خواهد بود و رشته واترپلو به‌عنوان اولین رویداد در سطح خوبی برگزار شد.
علی جوادی افزود: استان تهران در جریان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های اسکیت، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا، شیرجه و واترپلو، دوومیدانی، جودو، گلف، قایقرانی، بوکس، تنیس و شمشیربازی میزبان ورزشکاران برتر کشور خواهد بود و اداره‌کل با تشکیل ستاد برگزاری و میزبانی این رقابت‌ها و بسیج همه امکانات خود در تلاش است تا میزبان شایسته‌ای برای مسابقات و قهرمانان مستعد کشور باشد.
وی ضمن ابراز رضایت از میزبانی هیات شنای استان تهران در رشته واترپلو گفت: انتظار ما از همه هیات‌های میزبان این است که از همه توان و امکانات خود برای برگزاری شایسته مسابقات بهره ببرند و این رقابت‌ها در سطح کیفی بالایی برگزار شود.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور “علی جوادی” ، “کیانی زاده” مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعداد یابی ورزش قهرمانی و حرفه ای، “ایرجی” معاون توسعه امور ورزش اداره کل، “پیام نظر” سرپرست هیات شنای استان تهران،” آزاد” سرپرست گروه ورزش حرفه ای و قهرمانی اداره کل و “رحمانیون” از مسئولان ستاد برگزاری المپیاد، در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
در پایان سه روز رقابت۱۰ تیم حاضر در این دوره به میزبانی استان تهران، یزد به مقام اول رسید، اصفهان دوم شد و تهران مقام سوم را به خود اختصاص داد. توزیع مدال قهرمانان توسط “علی جوادی” و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان انجام شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.