تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 21095

قهرمانی در سطح جهانی حاصل اراده ها و انگیزه هاست

قهرمانی در سطح جهانی حاصل اراده ها و انگیزه هاست

به گزارش ایسنا علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی قهرمانی ابوالفضل زندی در رشته تکواندو در سطح جهان را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است: «کسب مدال طلای ابوالفضل زندی فرزند عزیز شهرستان نظرآباد قهرمان جهان در رشته تکواندو به میزبانی کشور

به گزارش ایسنا علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی قهرمانی ابوالفضل زندی در رشته تکواندو در سطح جهان را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
«کسب مدال طلای ابوالفضل زندی فرزند عزیز شهرستان نظرآباد قهرمان جهان در رشته تکواندو به میزبانی کشور بلغارستان موجب مسرت و افتخار مردم استان البرز و همه‌ایران اسلامی شده است.
بر این باورم، پیروزی و قهرمانی در سطح جهانی حاصل اراده‌ها و انگیزه‌هاست. میدانی برای برآورده شدن رؤیاهای بزرگ و رسیدن به اهداف سخت؛ و این میسر نیست مگر با تلاش شبانه‌روزی و پشتکار مثال زدنی جوانانی مانند ابوالفضل زندی که برای برافراشتن پرچم ایران  سربلند کوشید .
لازم می‌دانم، این پیروزی  را به این جوان با اراده و خانواده محترم و هم میهنان جمهوری اسلامی، جامعه ورزشکاران و همه دست‌اندرکاران ازجمله مربی ایشان، تبریک و تهنیت عرض نمایم.
علی حدادی
نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان چهارباغ در مجلس شورای اسلامی»
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.