تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 26705

پرسپولیس در تعطیلات چه کرد؟

پرسپولیس در تعطیلات چه کرد؟

به گزارش ایسنا، بعد از تعطیلی لیگ به خاطر برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات جام‌جهانی، با تصمیم گل‌محمدی پرسپولیسی‌ها  چند روزی را استراحت کردند و از ۲۱ آبان تمرینات خود را از سر گرفتند. گل‌محمدی در ابتدا قصد داشت تیمش اردویی در دوبی برگزار کند اما به خاطر فراهم نشدن شرایط، این اردو برگزار

به گزارش ایسنا، بعد از تعطیلی لیگ به خاطر برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات جام‌جهانی، با تصمیم گل‌محمدی پرسپولیسی‌ها  چند روزی را استراحت کردند و از ۲۱ آبان تمرینات خود را از سر گرفتند. گل‌محمدی در ابتدا قصد داشت تیمش اردویی در دوبی برگزار کند اما به خاطر فراهم نشدن شرایط، این اردو برگزار نشد تا پرسپولیسی‌ها با ترتیب دادن چند بازی دوستانه خود، خود را برای شروع مجدد لیگ آماده کنند.
در این مدت دیدار پرسپولیس برابر ستاره سرخ تهران لغو شد اما این تیم در ادامه برابر مس کرمان به میدان رفت و در نهایت دو بر صفر برابر این تیم شکست خورد. پرسپولیس در ادامه با یک گل پیکان را شکست داد و در دیدار تدارکاتی بعدی خود به مصاف شمس آذر قزوین رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. شاگردان گل‌محمدی در آخرین دیدار دوستانه خود نیز فجرسپاسی را دو بر یک شکست دادند و قرار از در روزهای آینده به مصاف سپاهان هم بروند.
شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته تمرینات پرسپولیس در تعطیلات اخیر، اعتصاب بازیکنان این تیم باشد. بازیکنان پرسپولیس که به خاطر پرداخت نشدن ۵ درصد از قرارداد خود از مدیران این باشگاه ناراحت بودند، حاضر به تمرین نشدند و اعتصاب کردند اما این موضوع با دخالت باشگاه به پایان رسید تا پرسپولیسی‌ها دوباره به تمرینات باز گردند.
تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، ۲۹ آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.