تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 31033

قلک استقلال شکست، ‌رونالدو در آستانه اخراج از عربستان!

قلک استقلال شکست، ‌رونالدو در آستانه اخراج از عربستان!

به گزارش ایسنا، النصر با حضور کریستیانو رونالدو در دیدار برابر الهلال با دو گل شکست خورد. هواداران الهلال با شعار مسی مسی از رونالدو استقبال کردند. در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ عربستان، دو تیم النصر و الهلال به مصاف هم رفتند. این بازی که مشهور به داربی ریاض

به گزارش ایسنا، النصر با حضور کریستیانو رونالدو در دیدار برابر الهلال با دو گل شکست خورد. هواداران الهلال با شعار مسی مسی از رونالدو استقبال کردند. در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ عربستان، دو تیم النصر و الهلال به مصاف هم رفتند. این بازی که مشهور به داربی ریاض است در نهایت با دو گل به سود الهلال به پایان رسید. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و بعد از حرکت خشنی که داشت یک کارت زرد هم از داور بازی دریافت کرد. هواداران الهلال با شعار «مسی مسی» از رونالدو استقبال کردند تا شب تلخی را برای این بازیکن رقم زنند.
چرا رودریگو از رونالدو تقلید کرد؟
ستاره برزیلی رئال مادرید درباره شادی گل رونالدویی خود در دیدار برابر چلسی توضیح داد. رودریگو ستاره رئال مادرید در دیدار برابر چلسی بود. این بازیکن جوان برزیلی هر دو گل رئال مادرید را در این بازی به ثمر رساند تا این تیم همچون دیدار رفت با دو گل به پیروزی دست پیدا کند و صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد. او بعد از بازی گفت: در نیمه نخست چلسی عملکرد بهتری داشت. آنها فرصت های خوبی را خلق کردند اما کورتوا یک بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شد. من بسیار خوشحالم که در چنین تیمی بازی می کنم. رئال بهترین تیم جهان است.
پشت پرده کشتی ایران با منصور برزگر
کسب یک طلا و ۲ نقره جهان و یک نقره المپیک و هدایت تیم‌های پر ستاره و مدعی کشتی آزاد ایران در ۴ دوره المپیک و ۶ دوره رقابت‌های قهرمانی جهان، منصور برزگر را تبدیل به یکی از پرافتخارترین و مهم‌ترین افراد تاریخ کشتی کرده است. در سال‌هایی که کشتی بر خلاف امروز یک جنگ تمام عیار روی تشک مبارزه بود و نمایش اسطوره‌های مطرح کشتی همچون رسول و امیررضا خادم، عباس جدیدی، علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، اکبر فلاح، محمد طلایی، مهدی حاجی‌زاده و…، میلیون‌ها بیننده را پای تلویزیون میخکوب می‌کرد، منصور برزگر با بر جا گذاشتن رکوردی بی‌نظیر، سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد ایران در ۴ دوره رقابت‌های المپیک و ۶ دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را بر عهده داشت.
 این حساس‌ترین داربی است
مهاجم سابق استقلال می‌گوید خاطره انگیز ترین داربی برای او داربی ۶۰ بود چون تک گل بازی را به ثمر رساند و بعد از این دیدار چند ماه روی ابرها بود.  روز یکشنبه، در حالی داربی شماره ۱۰۰ در ورزشگاه آزادی با سوت داور آغاز می‌شود که این دیدار برای دو تیم حساسیت دو چندان دارد. داربی تهران میان استقلال و پرسپولیس همواره حواشی خاص خود را داشته و همین باعث شده تا رقابت دیرینه این دو تیم تاکنون ادامه داشته باشد. یکی از بازیکنانی که سابقه بازی در داربی را دارد و توانسته مقابل پرسپولیس گلزنی کند، رضا عنایتی است. گلزن‌ ترین مهاجم ادوار لیگ برتر و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال تاکنون ۹ بار با پیراهن استقلال در داربی حاضر شده و دو گل نیز به ثمر رسانده است. او یکی از کسانی است که به خوبی می‌داند داربی پایتخت چقدر دیدار حساسی است و تجربه‌های مختلفی از حضور در این دیدار دارد.   
خشم عربستانی‌ها از رونالدو به خاطر حرکت غیر اخلاقی
کریستیانو رونالدو پس از شکست برابر الهلال حرکت غیر اخلاقی و ناشایستی را انجام داد که اعتراض‌های زیادی را به دنبال داشته است. النصر در داربی شهر ریاض برابر الهلال با دو گل شکست خورد. در این بازی کریستیانو رونالدو ۹۰ دقیقه برای تیمش‌ بازی کرد. هواداران الهلال برای عصبانی‌کردن رونالدو شعار «مسی، مسی» سر دادند که این بازیکن پرتغالی را چه در بازی و چه بعد از بازی تحت تاثیر قرار داد. رونالدو در پایان بازی و در واکنش به حرکت هواداران الهلال رفتار بسیار زشت و غیر اخلاقی از خود نشان داد که اعتراض‌های زیادی را به دنبال داشته است؛ تا جایی که عده‌ای خواستار شکایت از این بازیکن به دادستان عمومی و حتی اخراج او شده‌اند.
ریخت‌وپاش استقلالی‌ها قبل از داربی
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در آستانه داربی خبر خوبی را دریافت کردند. باشگاه استقلال اعلام کرد: با تصمیم حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، کلیه جرائم انضباطی بازیکنان بخشیده شد. با توجه به عملکرد درخشان بازیکنان در مسابقات اخیر و کسب نتایج مطلوب که منجر به شادی و مسرت هواداران عزیز استقلال شده و همین طور تلاش‌های ارزشمند صورت گرفته، پرونده‌های انضباطی بازیکنان بسته شد. سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، از کلیه زحمات اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل اجرایی تیم تقدیر و تشکر کرد. مسئولان باشگاه استقلال همچنین امروز (چهارشنبه) پاداش ۵ برد گذشته را به حساب اعضای این تیم واریز کردند.
مربی عاقل قول مدال طلا نمی‌دهد!
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: مربی عاقل قول مدال طلا نمی‌دهد. وسلین وویوویچ در حاشیه اردوی تیم ملی هندبال اظهار کرد: در وهله اول به دلیل حضور پورشور خبرنگاران تشکر می کنم. شاید آن بازیکنانی که همیشه بودند در این اردو دعوت نشدند که به دلیل محدودیت لیگ بود. در این اردو جوانان را دعوت کردیم. در این مرحله از اردو بازیکنان شاداب و با انگیزه کار کردند و این اهمیت دارد که انگیزه داشته باشند و دوباره به اردو برگردند.
غایب بزرگ رئال مادرید در نیمه نهایی
مدافع برزیلی رئال مادرید به خاطر کارت زردی که در دیدار برابر چلسی کسب کرد دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.  رئال مادرید در دیدار برگشت برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا باتوجه به پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت مقتدرانه راهی دور بعد شود. ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید در این بازی یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد. او با این کارت زرد دیدار رفت رئال مادرید در نیمه نهایی را از دست خواهد داد که این اصلا خبر خوبی برای رئال نیست.
مدارک مالکیت استقلال و پرسپولیس برای مجوز حرفه‌ای بارگذاری شد
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از بارگذاری مدارک مالکیت استقلال و پرسپولیس برای مجوز حرفه‌ای خبر داد. حسین قربان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درمورد مدارکی که قرار بود سازمان خصوصی‌سازی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت بارگذاری در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای ارسال کنند، توضیح داد: قرار بود سازمان خصوصی‌سازی به این دو باشگاه مجوز دهد که این اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: امروز شخصا با تعدادی از معاونان سازمان خصوصی‌سازی حضوری به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رفته‌ام تا بر روند بارگذاری مدارک توسط هر دو باشگاه نظارت کنیم. اکنون کار در دو باشگاه انجام شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.