تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 45671

فینال والیبال تک‌بازی نیست/ قهرمانی در گرو دو برد نهایی

فینال والیبال تک‌بازی نیست/ قهرمانی در گرو دو برد نهایی

به گزارش ایسنا، سی‌وهفتمین دوره لیگ برتر والیبال با حضور ۱۴ تیم از ۳۰ مهرماه سال جاری آغاز شده است و مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت تا ۲۳ اسفند ادامه خواهد داشت. در پایان این مرحله هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و چهار تیم انتهای جدول راهی مرحله پلی‌اوت

به گزارش ایسنا، سی‌وهفتمین دوره لیگ برتر والیبال با حضور ۱۴ تیم از ۳۰ مهرماه سال جاری آغاز شده است و مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت تا ۲۳ اسفند ادامه خواهد داشت. در پایان این مرحله هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و چهار تیم انتهای جدول راهی مرحله پلی‌اوت می‌شوند.
با توجه به اهمیت و حساسیت این رقابت‌ها، نحوه برگزاری فینال لیگ برتر والیبال مردان یکی از چالش‌های همیشگی سازمان لیگ و باشگاه‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بوده است که بعضا نظرات سرمربیان یا مدیران باشگاه‌ها برای نحوه برگزاری فینال از ابتدای شروع لیگ تا پایان مسابقات متفاوت بوده است.
دیدار نهایی لیگ برتر مردان در سال‌های ۱۳۹۲، ۱۳۹۳ و ۱۴۰۱ به صورت تک‌بازی بوده است و در یازده دوره دیگر پلی‌آف نیز، فینال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار شده است. سال ۱۴۰۲ مدیران عامل باشگاه‌ها در نشست هم‌اندیشی لیگ برتر مردان با برگزاری فینال لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه موافقت کردند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.