تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 42228

فکری: می‌توانیم ملوان را شکست دهیم

فکری: می‌توانیم ملوان را شکست دهیم

به گزارش ایسنا ، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از مسابقه با ملوان انزلی اظهار کرد: ابتدا باید روز پرستار را تبریک بگویم. به ملوان و کادر فنی و باشگاه و مردم انزلی به خاطر نتایجی که گرفتند تبریک می‌گویم و حق این شهر و تیم است که خوب باشند.

به گزارش ایسنا ، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از مسابقه با ملوان انزلی اظهار کرد: ابتدا باید روز پرستار را تبریک بگویم. به ملوان و کادر فنی و باشگاه و مردم انزلی به خاطر نتایجی که گرفتند تبریک می‌گویم و حق این شهر و تیم است که خوب باشند. آنها یک تیم ریشه‌دار هستند و سال‌های سال بازیکنان خوبی را به فوتبال این مملکت تحویل داده‌اند. آنها حقشان است که همیشه مدعی باشند و اتفاقات خوب برای آنها رقم بخورد. بازی سخت و قشنگی خواهد شد. ملوان خوب نتیجه گرفته و ما هم در ۴ بازی گذشته خوب کار کردیم و برد هم داشته باشیم. اگر مانند بازی‌های گذشته انگیزه داشته باشیم می‌توانیم ۳ امتیاز را بگیریم‌. امیدوارم بازی قشنگی باشد و ما هم بتوانیم حق باشگاه را در جدول به دست بیاوریم.
او درباره بی تماشاگر بودن این بازی هم گفت: تماشاگران نگین انگشتر هستند و اگر در این بازی حضور ندارند ما مقصر نیستیم. استادیوم داخل شهرکی است که پارکینگ ندارد و این کار را سخت می‌کند و اکثر امتیازاتی را که به دست آوردیم در این فصل در خانه حریفان و با تماشاگر بوده است. بازیکنان بزرگی داریم که تماشاگرندیده نیستند. ما هم دوست داریم تماشاگر حضور داشته باشد. امیدوارم استادیوم های خوبی در تهران درست شود تا ما هم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.
سرمربی هوادار درباره اینکه آیا از روند تیمش پس از ۱۰ هفته رضایت دارد؟ افزود: دو هفته اول شروع خوبی داشتیم و ۴ امتیاز گرفتیم. متاسفانه تعطیلات باعث شد که ریتم خودمان را از دست بدهیم. می‌توانستیم حتی در این بازی‌ها امتیاز بگیریم. از طرفی یک افت در آن چند هفته داشتیم اما در این ۴ هفته امتیازگیری خوبی داشتیم. امیدوار هستیم روند خوب خود را حفظ کنیم.
فکری درباره نتایج تیم‌ملی هم بیان کرد: در بازی اول مقابل هنگ کنگ برد خوبی کسب کردیم اما در آن بازی یکسری اتفاقات افتاد که تیم‌ملی قدرت خودش را نشان نداد. ۴ گل زدیم اما در مالکیت بازی و موقعیت‌های گل، تیم مقابل کمی نگران کننده بود. در عمق دفاع مشکل داریم. در ضربه به توپ به ۴، ۵ نمی‌رسیدیم. در بازی بعدی به ازبکستان رفتیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما امتیاز دادیم و کار سخت شد. تیم ملی بازیکنان خیلی خوبی دارد و نگرانی بابت صعود از این مرحله را نداشته باشیم. ما جزو ۵ تیم خوب آسیا هستیم. هم می‌توانیم در جام ملت‌ها مدعی باشیم و هم به جام جهانی صعود کنیم.
فکری درباره کسب ۱۰ امتیاز در فصل جاری بیان کرد: ما ۱۰ امتیاز گرفته‌ایم که ۸ امتیاز آن خارج از خانه بود. البته می‌توانستیم در خانه مقابل  آلومینیوم بازنده نباشیم. مقابل فولاد هم آن قدر بد بازی کردیم و ۱۰ نفره شدیم و به حریف پنالتی دادیم که آنها پس از ۴ باخت متوالی مقابل ما پیروز شدند. اگر در بازی‌های خانگی امتیاز می‌گرفتیم اکنون در وضعیت بهتری بودیم و جایگاهمان در جدول شرایط بهتری داشت.
او درباره استفاده از جوانان ادامه داد: ما جوانان خوبی داریم که باید روی شخصیت آنها کار کنیم تا با یک بازی ارضا نشوند و تلاش کنند. باید کم‌کم به تیم اضافه شوند. آنها اگر تمرکز داشته باشند و روندشان را ادامه دهند، می‌توانیم از آنها خیلی استفاده کنیم و می‌توانند در نیم فصل دوم به ما کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد حذف تیم نوجوانان ایران در جام جهانی افزود: این تیم خوب نتیجه گرفت. باید به کادر فنی و بازیکنانشان خسته نباشید بگوییم. در بازی با مراکش هم می‌توانستیم بازنده نباشیم اما بازی به بازی بدن بازیکنان تحلیل رفته بود که شاید به خاطر نداشتن امکانات ریکاوری است. ما اگر تجهیزات ریکاوری را کامل داشتیم، می‌توانستیم بازیکنانمان را بهتر برای بازی‌های بعدی آماده کنیم. می‌توانستیم به مراحل بالاتر هم صعود کنیم. این بازیکنان می‌توانند به بازیکنان بزرگسال در آینده تبدیل شوند.
او همچنین درباره آرشا شکوری دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان که عضو هوادار است، گفت: آرشا در یک بازی دوستانه مقابل ذوب آهن بازی کرد. آنجا متوجه شدم که می‌توانیم به این بازیکن اعتماد و بدون ترس از او استفاده کنیم زیرا خیلی با اعتماد به نفس کار می‌کرد. امیدوارم او مسیرش را اشتباه انتخاب نکند. پدرش (هادی شکوری) از فوتبالیست‌های بزرگ بوده و می‌تواند به عنوان مشاور خوب برای آرشا کار کند تا او یک دروازه‌بان خوب در آینده شود که حرف‌های زیادی برای گفتن حتی در آسیا داشته باشد.
او در مورد وضعیت بابک مرادی هم گفت: بابک مرادی داستانش با هوادار تمام شده و در اختیار باشگاه است و باشگاه باید برایش تصمیم بگیرد. خود مرادی هم می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. در حال حاضر او را از تیم کنار گذاشته‌ایم، دلیلش را هم اینجا مطرح نکنیم بهتر است.
سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد درگیری‌ای که در بازی تدارکاتی با مس رفسنجان با ساکت الهامی داشت، گفت: قوانین بازی‌های تدارکاتی بازدارنده نیست. نگاه من هم به بازی‌های تدارکاتی یک تمرین خوب است تا تیم در شرایط مسابقه باشد و نتیجه اصلاً برایم اهمیت ندارد. در بازی با مس رفسنجان هم آن قدر نتیجه برایم مهم نبود که خودم در گوشه کرنر نشسته بودم و یکی از مربیان را لب خط فرستاده بودم تا دستورات تاکتیکی را به بازیکنان بگوید اما برخی دوستان نتیجه برایشان خیلی مهم است. بهتر است که این‌گونه نباشد و اگر تنش از روی نیمکت به داخل زمین راه پیدا کند، ممکن است آسیب‌دیدگی بازیکنان هم بیشتر شود. ما به اندازه کافی مصدوم داریم. یک لشگر آسیب‌دیده داریم. بهتر است که در بازی‌های دوستانه بیشتر به هم احترام بگذاریم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.