تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 45397

روسیه، پاریس را محکوم کرد

روسیه، پاریس را محکوم کرد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در این بیانیه همچنین آمده است: با توجه به تصمیم مقامات فرانسوی برای ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین، از جمله موشک‌های کروز دوربرد، ما این سوال را از مردم فرانسه می‌پرسیم؛ به نظر شما، آنچه مهمتر است حمایت از رژیم کی‌یف یا زندگی غیرنظامیان است که در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در این بیانیه همچنین آمده است: با توجه به تصمیم مقامات فرانسوی برای ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین، از جمله موشک‌های کروز دوربرد، ما این سوال را از مردم فرانسه می‌پرسیم؛ به نظر شما، آنچه مهمتر است حمایت از رژیم کی‌یف یا زندگی غیرنظامیان است که در میان آنها افراد مسن، زنان و کودکان هستند. آنها قربانی تسلیحات مرگباری خواهند شد که فرانسه قرار است در اختیار رژیم کی‌یف قرار دهد.
به نقل از خبرگزاری تاس، این بیانیه از سوی سفارت روسیه در پاریس پس از آن منتشر شد که همین اواخر امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، از تحویل موشک‌های دوربرد بیشتر “اسکالپ” به اوکراین خبر داده بود.
“سباستین لکورنو”، وزیر نیروهای مسلح فرانسه اعلام کرد که قصد دارد ماهانه ۵۰ بمب AASM در طول سال ۲۰۲۴ به کی‌یف ارسال کند. فرانسه همچنین ایجاد یک “ائتلاف توپخانه‌ای” را برای تامین تسلیحات و مهمات به اوکراین اعلام کرده است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.