تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 49660

عصبانیت رییس فدراسیون کشتی روسیه از IOC/ مامیاشویلی: تصمیم می‌گیریم در المپیک حاضر شویم یا خیر

عصبانیت رییس فدراسیون کشتی روسیه از IOC/ مامیاشویلی: تصمیم می‌گیریم در المپیک حاضر شویم یا خیر

به گزارش ایسنا،‌ میخاییل مامیاشویلی با عصبانیت از تصمیم کمیته بین المللی المپیک مبنی بر جلوگیری از حضور تعدادی از ورزشکاران روس برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در راس آن ها عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۷ طلای جهان و المپیک کشتی آزاد قراردارد، گفت: متاسفانه تاکنون دو مرتبه از حضور کاپیتان روسیه

به گزارش ایسنا،‌ میخاییل مامیاشویلی با عصبانیت از تصمیم کمیته بین المللی المپیک مبنی بر جلوگیری از حضور تعدادی از ورزشکاران روس برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در راس آن ها عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۷ طلای جهان و المپیک کشتی آزاد قراردارد، گفت: متاسفانه تاکنون دو مرتبه از حضور کاپیتان روسیه در مسابقات جلوگیری شده است. این تصمیم شرم آور توسط کمیته‌بین‌المللی المپیک اتخاذ شده و اتحادیه جهانی کشتی برای رفع این مشکل هر کاری که توانست انجام داد اما به نتیجه نرسید.
رییس فدراسیون کشتی روسیه، گفت: متاسفانه IOC در بررسی مشکوک خود تصمیم گرفت از حضور سعدالله یف در مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا جلوگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: ما همه جوانب مثبت و منفی را در نظر می گیریم و در نهایت تصمیم می‌گیریم در المپیک پاریس حاضر شویم یا خیر.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.