تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 25044

ریشی سوناک: دولت نمی‌تواند همه مشکلات مردم را حل و فصل کند

ریشی سوناک: دولت نمی‌تواند همه مشکلات مردم را حل و فصل کند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس که انتظار می‌رود 50 میلیارد پوند (56.9 میلیارد دلار) افزایش مالیات و کاهش هزینه‌ها را اعلام کند، به رسانه‌های انگلیسی گفت: اعتماد به حزب محافظه‌کار به خاطر بودجه “هیجانی” لیز تراس، نخست وزیر سابق انگلیس لطمه دیده است اما مردم نمی‌توانند از

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس که انتظار می‌رود 50 میلیارد پوند (56.9 میلیارد دلار) افزایش مالیات و کاهش هزینه‌ها را اعلام کند، به رسانه‌های انگلیسی گفت: اعتماد به حزب محافظه‌کار به خاطر بودجه “هیجانی” لیز تراس، نخست وزیر سابق انگلیس لطمه دیده است اما مردم نمی‌توانند از دولت انتظار داشته باشند که همه مشکلات را حل و فصل کند.
وی افزود: من می‌خواهم با صداقت داشتن درباره مشکلات اقتصادی که انگلیس با آنها مواجه است، مجددا اعتماد مردم را بدست آورم. من اطمینان دارم که مردم انگلیس بودجه پاییزی 17 نوامبر (26 آبان) مرا منصفانه و دلسوزانه قضاوت خواهند کرد.
اندرو بیلی، رئیس بانک انگلیس روز پنجشنبه گفته بود، اقتصاد انگلیس به دلیل تصمیمات لیز تراس به طور بالقوه در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.