تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 43534

فوتبال ساحلی، ورزشی که مظلوم واقع شده است

فوتبال ساحلی، ورزشی که مظلوم واقع شده است

سیدعلی طراح در گفت‌وگو با ایسنا فوتبال ساحلی را رشته‌ای کمتر مورد توجه دانست و اظهار کرد: متاسفانه فوتبال ساحلی از اهمیت بسیارکمی برخوردار است و ما اگر بخواهیم مسابقات بین‌المللی برگزار کنیم، از زمین‌های استاندارد بهره‌مند نیستیم. وی با بیان اینکه بازی‌ها به طور متمرکز در متمرکز برگزار شد و فوق‌العاده سطح بالایی داشت،

سیدعلی طراح در گفت‌وگو با ایسنا فوتبال ساحلی را رشته‌ای کمتر مورد توجه دانست و اظهار کرد: متاسفانه فوتبال ساحلی از اهمیت بسیارکمی برخوردار است و ما اگر بخواهیم مسابقات بین‌المللی برگزار کنیم، از زمین‌های استاندارد بهره‌مند نیستیم.
وی با بیان اینکه بازی‌ها به طور متمرکز در متمرکز برگزار شد و فوق‌العاده سطح بالایی داشت، افزود: این موضوع می‌تواند نویدبخش آینده تیم‌ملی و لیگ‌برتر باشد. ما با ۸ نفر از بازیکنانی که به گروه‌های دیگری نپیوسته بودند، قرارداد بسته و برای اولین‌بار به فوتبال ساحلی وارد شدیم. شاخصه بازیکنان تیم ما اصفهانی بودن آن‌ها است و به دلیل نداشتن زمین مناسب به استان‌های همجوار منتقل کردند.
 مدیرعامل دکتر تامین ادامه داد: خواستار فرصت از سازمان لیگ شدیم که تا سال آینده در اصفهان زمین مناسبی را به این ورزش تهیه کنیم و مردم اصفهان را برای اولین‌بار در کنار رودخانه صاحب یک زمین استاندارد ببینیم.
طراح با اشاره به اینکه فوتبال ساحلی از نظر اقتصادی کم‌ترین هزینه‌ها را داراست و فقط نیاز به زمین ماسه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: اگر فوتبال ساحلی را در فرهنگ خود ترویج دهیم رشد بسیار خوبی را می‌تواند برجای بگذارد. در چندسال اخیر جزو ۴ کشور برتر دنیا در این رشته ورزشی بوده‌ایم. تیم امید ما که اخیرا مقام سوم را کسب کرده پتانسیل کشور و شهر اصفهان را نشان می‌دهد.
وی تاکید کرد: فوتبال ساحلی با توجه به رشد و پتانسیلی که دارد، مظلوم واقع شده است و اگر زمین‌های ساحلی در اختیار ورزش‌های والیبال، هندبال نیز قرار بگیرد، می‌تواند زمینه بسیار خوبی را در شهرهای مختلف برای خانواده‌ها رغم بزند. ما به راحتی می‌توانیم المپیک جهانی در این ورزش‌ها را شرکت کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.