تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 29855

از اهمیت اخلاق پزشکی تا اقتصاد سلامت در پیوند سلول‌های بنیادی

از اهمیت اخلاق پزشکی تا اقتصاد سلامت در پیوند سلول‌های بنیادی

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جان بابایی دبیر علمی دوازدهمین کنگره سالیانه پزشکی و پرستاری پیوند سلول‌های بنیادی اظهارداشت: این کنگره با هدف ارتقا و بروز رسانی دانش همکاران و انتقال تجربیات آن‌ها برگزار شده است و نتابج مؤثری در کمک به بیماران خواهد داشت. وی افزود: اخلاق پزشکی و اقتصاد سلامت در این زمینه

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جان بابایی دبیر علمی دوازدهمین کنگره سالیانه پزشکی و پرستاری پیوند سلول‌های بنیادی اظهارداشت: این کنگره با هدف ارتقا و بروز رسانی دانش همکاران و انتقال تجربیات آن‌ها برگزار شده است و نتابج مؤثری در کمک به بیماران خواهد داشت.
وی افزود: اخلاق پزشکی و اقتصاد سلامت در این زمینه از محورهای اصلی کنگره است. همچنین چالش‌های پیوند سلول‌های بنیادی خونساز در این کنگره مورد بحث و گفتگو قرار دارد.
جان بابایی خاطر نشان کرد: پیوند سلول‌های بنیادی خونساز یک طب نوین است لذا در حوزه اخلاق نکات مثبت و منفی دارد و متأسفانه برخی در حوزه زیبایی از این طب سو استفاده می‌کنند برای همین مبحث اخلاق را در این کنگره مورد توجه قرار دادیم.
ویوی بیان داشت: عمل پیوند سلول‌های بنیادی خونساز در مراکز دانشگاهی صورت می‌گیرد و موضوع تخلفات مربوط به جراحی‌های زیر زمینی و غیر قانونی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.