تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 31535

فلسطین تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در پرونده شهادت خضر عدنان را خواستار شد

فلسطین تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در پرونده شهادت خضر عدنان را خواستار شد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری «معا»، وزارت امور خارجه فلسطین امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای به شدت جنایت شنیع مسؤولان رژیم صهیونیستی را که به شهادت خضر عدنان ختم شد، محکوم کرده و دولت این رژیم و بازوهای آن را مسؤول کامل و مستقیم این جنایت دانست. این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری «معا»، وزارت امور خارجه فلسطین امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای به شدت جنایت شنیع مسؤولان رژیم صهیونیستی را که به شهادت خضر عدنان ختم شد، محکوم کرده و دولت این رژیم و بازوهای آن را مسؤول کامل و مستقیم این جنایت دانست.
این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام کرد، مساله شهادت خضر عدنان را که ناشی از سیاست سهل‌انگاری پزشکی رژیم صهیونیستی بود و در هشتاد و ششمین روز از یک اعتصاب غذای نامحدود او اتفاق افتاد و نیز مخالفت تل‌آویو با آزادی او را دنبال می‌کند و این پرونده را در دیوان کیفری بین‌الملل ارائه خواهد کرد.
همچنین این وزارتخانه در ادامه تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی را برای بررسی ابعاد مبهم و جزئیات این جنایت خواستار شد و این اتفاق را بخشی از شکنجه‌ها، آدم‌ربایی‌ها، سرکوب‌ها و سلب حقوق و آزادی‌هایی دانست که علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی انجام می‌شوند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.