تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 7132

درخشش صابر کاظمی در والیبال باشگاه‌های آسیا

درخشش صابر کاظمی در والیبال باشگاه‌های آسیا

به گزارش ایسنا، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین رقابت خود به مصاف العربی قطر رفت و توانست به پیروزی ۳ بر یک دست یابد. این رقابت حساس در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵،

به گزارش ایسنا، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین رقابت خود به مصاف العربی قطر رفت و توانست به پیروزی ۳ بر یک دست یابد.

این رقابت حساس در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ به سود شاگردان رضایی به پایان رسید.

صابرکاظمی که در این مسابقات برای فولاد سیرجان بازی می‌کند موفق شد مقابل نماینده قطر ۳۵ امتیاز کسب کند! این ملی پوش والیبال ایران با کسب ۳۵ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت.  

آرمین تشکری با کسب ۹ امتیاز برای فولاد سیرجان دومین امتیازآور این تیم شناخته شد.  

صابرکاظمی که عملکرد خوبی در رقابت‌های آسیایی با تیم ملی والیبال داشت، اکنون بازهم در رقابت‌های باشگاه های آسیا می درخشد. کاظمی درحالی به کسب ۳۵ امتیاز دست یافت که این بازیکن ۲۵ امتیاز از حمله، ۹ امتیاز از سرویس و یک امتیاز از دفاع برای فولاد سیرجان به دست آورد.

تیم فولاد سیرجان که در دیدارهای اول و دوم خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را سه بر صفر و نماینده ازبکستان را سه بر یک شکست داده است، فردا (سه‌شنبه) در آخرین رقابت خود در این مرحله به مصاف داموند فود تایلند می‌رود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.