تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر : 36846

فرآیند سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با ریل‌گذاری جدید

فرآیند سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با ریل‌گذاری جدید

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حمید طریفی‌حسینی در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش استثنایی علی‌رغم اینکه می‌تواند اثرگذار باشد در دوره قبل کمرنگ شده بود. وی اظهار کرد: در سال گذشته، یکی از بزرگترین و عمیق‌ترین و اثرگذارترین کارها را در نظام تعلیم و تربیت

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حمید طریفی‌حسینی در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش استثنایی علی‌رغم اینکه می‌تواند اثرگذار باشد در دوره قبل کمرنگ شده بود.
وی اظهار کرد: در سال گذشته، یکی از بزرگترین و عمیق‌ترین و اثرگذارترین کارها را در نظام تعلیم و تربیت انجام دادیم که راه‌اندازی نظام تشخیص و توانبخشی بود که دوره گذار را طی کرده و در حال تثبیت است.
طریفی‌حسینی خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلیدی سازمان آموزش و پرورش استثنایی را در قالب ۲۴ محور سیاستی به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و نقش استان و منطقه در این سیاست‌ها مشخص شده است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: فرآیند و زمان سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را به کلی تغییر دادیم که باعث شد چند مشکل حل شود. از جمله آن‌ها ثبت‌نام به‌موقع، ثبت و سفارش به‌موقع کتاب‌های درسی و سازماندهی نیروی انسانی بود.
وی افزود: عوامل اجرایی و مکان اجرا را تغییر دادیم که ‌۵۰ درصد کار در مراکز یادگیری انجام شد و باعث کاهش ۵۰ درصدی ارجاعات شد.
طریفی‌حسینی خاطرنشان کرد: بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان با انجام این کار، صرفه‌جویی مالی ناشی از این تغییرات شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه ریل‌گذاری خوبی در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی شده است، گفت: ما آنچه باید را انجام داده‌ایم، هماهنگی لازم را در استان‌ها باید داشته باشند تا مشکلی در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در مهرماه نداشته باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.