تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 28262

تارتار: مصمم هستیم که پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم

تارتار: مصمم هستیم که پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (جمعه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن است. مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره این دیدار اظهار کرد: این هفته با تیمی بزرگ و مدعی بازی داریم. پرسپولیس در چند سال اخیر واقعا فوق‌العاده بوده و با

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (جمعه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن است. مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره این دیدار اظهار کرد: این هفته با تیمی بزرگ و مدعی بازی داریم. پرسپولیس در چند سال اخیر واقعا فوق‌العاده بوده و با ثبات کارش را دنبال کرده و هر سال تقویت شده که این موضوع کار ما را سخت می‌کند.
وی افزود: ما برای بازی با پرسپولس سرشار از انگیزه هستیم و بازیکنان ما مصمم هستند که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار بدهند. ما این توانایی را داریم. امسال در برابر تیم‌های مدعی بسیار خوب کار کردیم و بازیکنان ما تمرینات خوبی را داشتند و سعی کردیم روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کنیم. امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد و بتوانیم با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.
او درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: صادق صادقی محروم است و چند بازیکن هم از جمع ما جدا شدند. چند نفر به جمع ما اضافه شدند که اگر مشکلی نداشته باشند می‌توانند به ما کمک کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.