تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 40955

غیبت کرمانشاه در لیگ برتر بوکس

غیبت کرمانشاه در لیگ برتر بوکس

تیم کرمانشاه در آخرین دوره رقابت‌های لیگ برتر بوکس که سال ۱۳۹۹ برگزار شد، شرکت داشت و در بین ۱۰ تیم حاضر در این رقابت ها توانست در جایگاه چهارم قرار گیرد. حالا که پس از چندسال وقفه رقابت های لیگ برتر بوکس از ۱۳ آذر ماه با حضور هشت تیم در قالب دو گروه

تیم کرمانشاه در آخرین دوره رقابت‌های لیگ برتر بوکس که سال ۱۳۹۹ برگزار شد، شرکت داشت و در بین ۱۰ تیم حاضر در این رقابت ها توانست در جایگاه چهارم قرار گیرد. حالا که پس از چندسال وقفه رقابت های لیگ برتر بوکس از ۱۳ آذر ماه با حضور هشت تیم در قالب دو گروه چهار تیمی آغاز می شود، کرمانشاه در این رقابت ها حضور ندارد.
حسین فشی رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی عدم حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر، اظهار کرد: از سال گذشته که فدراسیون اعلام کرد بنا دارد رقابت های لیگ برتر بوکس را دوباره راه اندازی کند، به دنبال جذب اسپانسر برای حضور تیمی از استان در این رقابت ها بودیم.
وی افزود: علیرغم اینکه با سرمایه گذاران و کارخانجات زیادی صحبت کردیم، اما متاسفانه هیچکدام حاضر به کمک به تیم کرمانشاه برای حضور در این رقابت ها نشدند.
رئیس هیات بوکس استان ادامه داد: با وجود اینکه تیم های حاضر در این رقابت ها هزینه های هنگفت و میلیاردی می کنند، ما حتی اگر ۱۰۰ میلیون تومان هم داشتیم در این رقابت‌ها شرکت می کردیم.
وی تصریح کرد: در کرمانشاه پتانسیل های بسیار خوبی در رشته بوکس وجود دارد که حضور آنها در این رقابت ها می توانست به رشد هرچه بیشتر بوکس استان و شناسانده شدن آنها کمک کند.
فشی گفت: هرچند نتوانستیم در لیگ برتر بوکس شرکت کنیم، با اینحال هیات برنامه های مختلفی را اجرا می کند تا بوکس استان همچان پویا و پرتحرک بماند.
وی  تاکید کرد: برگزاری مسابقات چندجانبه و لیگ های استانی و اعزام به مسابقات مختلف از جمله این اقدامات است.
رئیس هیات بوکس استان با مطلوب خواندن وضعیت بوکس استان در رده های سنی پایه، گفت: در چهارمین دوره المپیاد استعداهای ورزشی، بوکس کرمانشاه توانست پنج مدال کسب کند که آمار خوبی بین سایر هیات های ورزشی بود.
انتهای پیام  

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.