تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 12317

مراسم تجلیل از مربیان کاراته برگزار شد/ بیمه مربیان در دستور کار فدراسیون

مراسم تجلیل از مربیان کاراته برگزار شد/ بیمه مربیان در دستور کار فدراسیون

به گزارش ایسنا، در این مراسم ضمن بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرارسیدن روز مادر، از مربیان و پیشکسوتان مرد و زن کاراته ایران در دو بخش کومیته و کاتا تقدیر شد. همچنین از ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده نیز به‌عنوان نمایندگان تیم ملی کاراته تجلیل شد. نمایندگان تیم ملی بزرگسالان بانوان نیز

به گزارش ایسنا، در این مراسم ضمن بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرارسیدن روز مادر، از مربیان و پیشکسوتان مرد و زن کاراته ایران در دو بخش کومیته و کاتا تقدیر شد.
همچنین از ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده نیز به‌عنوان نمایندگان تیم ملی کاراته تجلیل شد. نمایندگان تیم ملی بزرگسالان بانوان نیز به علت حضور در سفر، در این مراسم غایب بودند.

رئیس فدراسیون کاراته در این مراسم اظهار کرد: مربی کاراته برای خودش چیزی نمی‌خواهد، آینده‌اش کسانی‌ست که پرورش می‌دهد و بزرگی‌شان را بزرگی خود می‌شمارد. دنبال این نیست که بر سکوهای قهرمانی یادی از او کنند؛ مربی کاراته قدش خمیده می‌شود تا قامتی بلندا گیرد. مربی کاراته هم‌گام با استواری تن هنرجو، استواری خلق و روش و منش را تسری می‌دهد.

وی افزود: ارج و منزلت ورزش از ادب و منش نیک می‌آید. مربیان کاراته آئین‌مدار هستند و این را در نهاد هنرجویان ترویج می‌کنند. اگر امروز در کاراته جهان صاحب عنوان هستیم، ارزان به‌دست نیامده است. برای کسب این منزلت مربیان ما بذل عمر و جان و مال کردند.

رئیس فدراسیون کاراته با نام بردن از مربیان بزرگ کاراته ایران، افزود: قدردان اساتید بزرگ‌مان هستیم. قدردان شهرام هروی، مربی یگانه مدال طلای المپیکی کاراته ایران باشیم. کوشش مربیان زن هم به دختران کاراته ما امید بخشیده و آن‌ها را سربلند کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام این مربیان تا پایان سال ۱۴۰۱ از پرداخت سهم فدراسیون برای تمام احکام‌شان معاف هستند. همچنین کار کارشناسی انجام می‌گیرد تا مربیان سازنده و برتر ایران با حمایت شرکت‌های بیمه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.